امام‌جمعه: کنگره ملی شهدای تربت‌حیدریه در نوع خود بی‌نظیر است

تربت‌حیدریه- ایرنا- امام جمعه تربت‌حیدریه با بیان اینکه برپایی کنگره ملی شهدای این شهرستان در نوع خود بی نظیر است، گفت: در بخش آیین نمایشی این کنگره از مردم برای تماشای تاریخ انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس دعوت به عمل می‌آید.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی در آیین سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه افزود: کنگره شهدای ملی منطقه تربت حیدریه از ۱۵ تا ۲۲ شهریور ماه جاری در محوطه دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان برگزار می شود و آیین نمایشی آن هر شب ادامه دارد.

وی افزود: اهمیت کنگره ملی شهید عبدالحسین برونسی و دو هزار و ۱۶۲ شهید منطقه تربت‌حیدریه (تربت‌حیدریه زاوه، مه‌ولات و رشتخوار) در چند نکته نهفته است، نخست آنکه در برپایی آن یک ریال بودجه دولتی هزینه نشده و همه مخارج آن از محل کمک‌های مردمی است.

امام جمعه تربت حیدریه ادامه داد: تاکنون ذیل این کنگره چند یادواره نظیر شهدای خبرنگار، اصناف، ورزشکاران و شهدای دولت برگزار شده و این روزها هم فضاسازی خوبی در شهر تربت حیدریه بدین منظور مشاهده می شود.

امام‌جمعه: کنگره ملی شهدای تربت‌حیدریه در نوع خود بی‌نظیر است

حجت الاسلام معلمی با بیان اینکه ۱۲ حوزه در حال پشتیبانی از کنگره ملی شهدای تربت حیدریه هستند، افزود: همچنین هشت مستند و هشت جلد کتاب تهیه شده که در روز کنگره رونمایی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha