۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۰
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85584956
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زیرساخت‌های اورژانس غرب خراسان نیاز به تقویت دارد

۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۰
کد خبر: 85584956
زیرساخت‌های اورژانس غرب خراسان نیاز به تقویت دارد

سبزوار- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: توسعه و تقویت زیرساخت‌های اورژانس غرب خراسان به ویژه در حوزه ناوگان ضروری است که این امر در ارائه خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مسافران و زائران بارگاه رضوی موثر است.

به گزارش ایرنا، حسین ابراهیمی کُردیانی روز یکشنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل سبزوار که با موضوع پدافند زیستی با حضور دکتر جعفر میعادفر، رییس اورژانس کشور برگزار شد، افزود: شهرستان سبزوار در مسیر شاهراه ارتباطی و زائران مضجع شریف رضوی قرار دارد که تقویت زیرساخت‌های اورژانس آن احساس امنیت زائران و مسافران را بیشتر می کند.

وی اظهار کرد: ۶ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار قرار دارند و اورژانس هوایی منطقه، علاوه بر آن‌ها شعاع فراخ‌تری را در استان‌های مجاور، از جمله خراسان شمالی و سمنان پوشش می دهد، لذا با توجه به این گستردگی، تقویت ناوگان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و توسعه و ایجاد فضاهای فیزیکی این سازمان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

زیرساخت‌های اورژانس غرب خراسان نیاز به تقویت دارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: یکی از چالش های اورژانس سبزوار فرسودگی ناوگان آن است که در کنار بهسازی و تعمیرات آن، ارائه خدمات رفاهی و معیشتی درخور به کارکنان این سازمان، زمینه ایجاد انگیزه برای خدمت رسانی بیشتر را در آنان فراهم می کند.

شهرستان سبزوار در مسیر جاده تهران - مشهد، گذرگاه سالانه بیش از ۲۵ میلیون زائر و گردشگر مشهدالرضا است و با توجه به حجم بالای تردد خودروها و مخاطرات جاده ای، توسعه زیرساخت ها از جمله در حوزه اورژانس این منطقه اهمیت بالایی دارد.

۶ بیمارستان، ۳۱ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۵۱ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران غرب خراسان رضوی در شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد، خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha