۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۰:۱۷
کد خبر: 85586038
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

استاندار گیلان: یادواره شهدا یادآوری ارزش‌های انقلاب است

آستارا - ایرنا - استاندار گیلان گفت:‌ برگزاری یادوراه شهدا به منظور یادآوری ارزش های انقلاب اسلامی برای همه مردم به ویژه جوانان این مرز و بوم است.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی در حاشیه برگزاری مراسم یادوراه شهدای آستارا در جمع خبرنگاران اظهارکرد: امروزه برگزاری کنگره شهدا تنها برای بزرگداشت شهیدان نیست، بلکه حرکتی به منظور انتقال سیره و منش این بزرگواران است تا از این طریق روحیه امیدآفرینی در جامعه بیش از پیش تقویت شود.

وی برپایی کنگره‌های شهدا را حرکتی ارزشمند و امیدآفرین در مقابل جنگ نرم دشمنان دانست و افزود: برگزاری کنگره شهدا باید به فرآیندی مستمر و همیشگی برای زنده نگه داشتن مرام شهیدان تبدیل شود.

استاندار گیلان گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری بزرگداشت شهیدان برای آینده این نظام و انقلاب ضروری است.

عباسی ادامه داد: امید عامل و نیروی محرکه هر فعالیتی است و اگر آن را از ملت‌ها بگیرند، بدون شک مستکبران بر آن‌ها مستولی خواهند شد.

وی اظهار داشت: بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب هر پنج سال یکبار این کنگره‌ها برگزار شود، استان گیلان نیز خود را برای کنگره دوم هشت هزار شهید خود آماده می کند.

استاندار گیلان بیان کرد: در همین راستا یادوراه شهدای شهرستان آستارا با نظم و هماهنگی خوبی در حال برگزاری است و از همه عوامل این امر قدردانی می نمایم.

یادوراه ۱۶۷ شهید شهرستان آستارا از ۹ شهریور ماه در حال برگزاری است که نماینده ولی فقیه در استان گیلان به همراه استاندار و فرمانده سپاه قدس گیلان میهمانان ویژه امشب این مراسم بودند.

شهرستان آستارا با جمعیت ۹۵ هزار نفری در غربی‌ترین نقطه گیلان در فاصله ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha