استاندار فارس: جشنواره ملی چند رسانه‌ای، رونق گردشگری را به دنبال دارد

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: برگزاری جشنواره ملی چند رسانه‌ای به میزبانی شیراز، توسعه و رونق گردشگری و مسائل فرهنگی استانی و ملی که از اهداف اصلی برگزاری آن نیز هست را به دنبال دارد.

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه، سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره ملی تولیدات چند رسانه‌ای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شیراز، ضمن تاکید بر لزوم برگزاری جلسات مستمر با حضور شورای سیاستگذاری جشنواره ملی چند رسانه‌ای افزود: این رویداد باید به شکلی برگزار شود که خاطره‌ای ماندگار در اذهان عموم و شرکت کنندگان برجای گذارد و همچنین نسبت به سایر جشنواره‌های مشابه سرآمد و برتر باشد.

او ادامه داد: لازمه تحقق این مهم، وحدت رویه است و لذا باید اختلاف سلیقه‌ها که طبیعی هم هستند کنار گذاشته شود و با وحدت رویه و تمرکز بر نقاط قوت به سمت هدف پیش بینی شده حرکت کنیم و جایگاه استان در حوزه گردشگری را ارتقا بخشیم.


وی، برگزاری رویدادهای ملی را حامل دستاوردهای متعددی برای استان دانست و اظهار کرد: معاون هماهنگی امور گردشگری استانداری و مدیرکل میراث فرهنگی استان بناهای تاریخی که در این رویداد فرهنگی مورد استفاده و بازدید قرار می‌گیرند را مشخص کرده و بازسازی های احتمالی و مورد نیاز را اعلام کنند تا اقدامات مورد نیاز به سرعت انجام شود.

ایمانیه، بر لزوم تشکیل کمیته تبلیغ و اطلاع رسانی این رویداد ملی که می‌تواند گوشه‌ای از ظرفیت‌های فارس را معرفی کند نیز تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد که نقش همه دستگاه‌ها و رسانه‌ها در حوزه تبلیغات شهری و سایر اقدامات اطلاع رسانی شود.

جشنواره چند رسانه‌ای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار است آبانماه ۱۴۰۳ به میزبانی شیراز برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha