۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۲
کد خبر: 85586593
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

جست و جو برای یافتن زوج گمشده در ارتفاعات آستارا ادامه دارد

آستارا - ایرنا - رئیس هلال احمر شهرستان آستارا گفت: امدادگران هلال احمر در حال جست و جو برای یافتن یک زوج گمشده در ارتفاعات شهرستان آستارا هستند.

بابک حیدرزاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با تماس خانواده‌ این زوج رضوانشهری که ۳۴ و ۳۹ ساله هستند مشخص شد آنان روز یکشنبه ۱۱ شهریور به قصد صعود به ارتفاعات آبشار لاتون در ابتدای مسیر خودروی خود را پارک کرده و به سمت ارتفاعات حرکت کرده‌اند.

وی عنوان کرد: خانواده این زوج پس از تماس‌های مکرر با تلفن همراه آنان موفق به برقراری ارتباط نشده و با حضور در منطقه مفقود شدن فرزندان خود را به دهیار و هلال احمر اعلام کردند که بلافاصله تیم امدادی هلال احمر به همراه یک گروه از هیات کوهنوردی شهرستان آستارا و اهالی بومی منطقه به مسیر آبشار اعزام شدند.

وی با بیان اینکه عملیات جست و جو از شامگاه دوشنبه در منطقه آغاز شده و تاکنون آثاری از این زوج یافت نشده است، ادامه داد: همچنان جست و جو با افزایش نیروها از روز سه‌شنبه ادامه دارد.

حیدرزاده بیان کرد: نیروهای امدادی همه احتمالات را در نظر گرفته‌اند و در مناطقی که احتمال حضور آنان می رود امدادگران به جستجو ادامه می دهند و امید است به زودی این زوج جوان را پیدا کنند.

آبشار لاتون در منطقه ای به همین نام در آستارا قرار دارد که بزرگترین آبشار استان است و همه ساله تعداد زیادی مسافر و گردشگر برای بازدید از آن به این منطقه می آیند.

شهرستان آستارا با جمعیت ۹۵ هزار نفری در غربی‌ترین نقطه گیلان در فاصله ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha