۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۱۷
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85587640
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

هفته چهارم اسبدوانی آق قلا با جایزه ۲۰ میلیارد ریالی
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس - ایرنا - هفته چهارم مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه «آق قلا» در استان گلستان با پیش بینی جایزه نقدی ۲۰ میلیارد و ۱۸۷ میلیون ریالی ویژه مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های برتر امروز پنجشنبه و فردا جمعه ۱۶ شهریور با حضور علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار می‌شود.

به‌ گزارش ایرنا از روابط عمومی هیات سوارکاری استان گلستان، در هفته چهارم کورس اسبدوانی آق قلا در مجموع مالکان ۱۲۴ راس اسب از سه «نژاد ترکمن، تروبرد و دوخون» نام نویسی کردند.

مسابقات این هفته در ۱۲ دور به مسافت هزار و هزار و ۲۰۰ متر برگزار و راس ساعت ۱۴:۳۰ آغاز خواهد شد.

در روز نخست هفته چهارم مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه آق قلا که عصر امروز پنجشنبه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار می‌شود، مالکان، مربیان و چابکسواران ۶۱ راس اسب در ۶ دور هزار و هزار و ۲۰۰ متری برای به دست آوردن بخشی از جایزه هشت میلیارد و ۳۹۷ میلیون ریالی این روز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین در روز دوم این مسابقات که عصر فردا جمعه ۱۶ شهریور برگزار خواهد شد، ۶۳ راس اسب ثبت نام شده توسط مالکان آنها در ۶ دور به مسافت‌های هزار و هزار و ۲۰۰ متر به یکدیگر رقابت خواهند کرد.

جایزه نقدی پیش بینی شده برای مالکان، مربیان و چابکسواران در روز دوم مسابقات اسبدوانی آق قلا ۱۱ میلیارد و ۷۹۰ میلیارد ریال است.

مسابقات سوارکاری در بین مردم گلستان بویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد و این رخداد ورزشی سال‌هاست که در فصول مختلف سال در سه شهرستان گنبدکاووس، آق‌قلا و بندرترکمن این استان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha