۱۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85588381
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حل مشکلات کارخانه نساجی بروجرد نیازمند توجه و رسیدگی سریع است

بروجرد _ ایرنا _ امام جمعه بروجرد با تاکید بر رفع مشکلات کارخانه نساجی گفت: از رییس جمهور محترم تقاضا داریم مشکلات این کارخانه را با اعزام گروهی مورد اعتماد رسیدگی کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد اظهار داشت: از رییس جمهوری برای پیشرفت کشور و جمهوری اسلامی و مردم حمایت و از ایشان تقاضا داریم به مشکلات مردم و کارگران در این کارخانه رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه نساجی بروجرد مشکلاتی دارد که در حق کارگر ظلم می شود، افزود: این مشکلات به دفعات مکرر بیان شده اما تاکنون کسی نشنیده و رسیدگی نشده است.

خطیب جمعه بروجرد یادآور شد: ۲ هزار خانوار وابسته به این کارخانه بوده که فاقد بیمه هستند و حقوق آنها پرداخت نمی شود به آنها ظلم شده است.

حجت‌الاسلام حسینی اضافه کرد: درآمد نساجی در ۲ سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ حدود ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بوده و حدود ۴۵۵ میلیارد هم تسهیلات گرفته اند و در مجموع به ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد می رسد که از این میزان حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد را هزینه کرده اند، مابقی کجا رفته است؟

وی ادامه داد: از رییس جمهور می خواهیم یک گروه مورد اعتماد را اعزام تا به این مشکلات رسیدگی شود، کارگران این کارخانه از خرداد ماه به بعد حقوق نگرفته و بیمه آنها قطع است.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: این کارخانه هزینه آب و برق و گاز و مالیات را نمی دهد و از دولت هم تسهیلات گرفته و به کارگران هم حقوق نمی دهد. این مشکل به اطلاع رییس جمهور باید رسیده شود تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به سالروز ۱۱ سپتامبر و حمله به برج های دوقلوی تجاری نیویورک گفت: آمریکایی ها افرادی را به کار گرفتند تا بگویند طالبان بوده و افغانستان را تصرف کنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کرانه باختری گفت: اسراییل در غزه نتوانست کاری از پیش ببرد، نه حماس از بین رفت و نه اسرا آزاد شدند ، حالا به کرانه باختری حمله می کنند که این هم راه به جایی نخواهد برد و با حمله یمن و حزب الله امیدواریم که این رژیم کثیف را از صحنه روزگار بردارند.

وی با تاکید بر اینکه اگر مجهز به تجهیزات روز نشویم، دشمن ما را می بلعد، گفت: دشمن اگر از توان تجهیزات ما ترس نداشت یک لحظه هم درنگ نمی کرد اما به توان و قدرت ما واقف است .

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه در اسلام برای جنگیدن باید قواعدی را رعایت کرد، گفت: تا زمانیکه دین خدا حاکم و حکومت توحیدی الهی برقرار شود، باید جنگید و در این مسیر نباید غمگین و بخود سستی راه داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha