۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۱
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85578838
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمت خالصانه بهترین شیوه حمایت از دولت و نظام است

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: مسوولان در هر جایگاهی باید به بهترین شیوه خدمت کنند و انجام کار خالصانه، احساس مسوولیت و انجام وظیفه بهترین شیوه حمایت از دولت و نظام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی همزمان با چهارمین روز از هفته دولت در دیدار روسای ادارات و مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان در محل دفتر امام جمعه اظهار کرد: خدمات دولت شهید رییسی قابل توجه بوده مسئله آب خوزستان در دولت شهید رییسی حل شد، بیمارستان های نیمه کاره تکمیل و یارانه نقدی هم ۱۰ برابر شد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه تورم و معیشت با مشکلاتی مواجه هستیم، بیان کرد: دولت شهید رییسی اقدامات شاخص زیادی انجام دادند و فرصت انجام برخی کارها را نداشت ما باید از دولت جدید حمایت کنیم، دولت چهاردهم مورد حمایت مردم و مجلس است و تمامی وزرای کابینه نیز رای اعتماد از مجلس گرفتند و امیدوار هستیم به خوبی کارها انجام شود.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر حمایت از دولت جدید افزود: موضع گیری رییس جمهور و وزیر امور خارجه خیلی خوب بوده و دشمنان را مایوس کرده است، باید از دولت حمایت کنیم زیرا حمایت از دولت حمایت از نظام است.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر ضرورت به کارگیری افراد توانمند و شایسته اضافه کرد: دولت باید افراد توانمند را ابقا کند و ابقای افراد توانمند ضمن موفقیت برای دولت زمینه تحقق شعار رییس جمهور و شایسته سالاری را در پی دارد.

وی با گلایه از واگذار نشدن زمین به افراد دارای چهار فرزند ادامه داد: تحویل زمین به این افراد هنوز انجام نشده و هر بار تشکیل نشدن کمیسیون مربوطه را عنوان می کنند که راه و شهرسازی باید رسیدگی کند علاوه براین وام فرزند آوری به متقاضیان هنوز پرداخت نشده است.

امام جمعه بروجرد خطاب به مدیران و روسای دستگاه های اجرایی گفت: با مردم خوب رفتار کنید و به مشکلات مردم رسیدگی نماید زیرا این شیوه مدیریت همراه با تکریم مردم علاوه بر اینکه پس انداز آخرت همه ما می‌شود.

حجت الاسلام حسینی با تاکید براینکه ما هیچ‌گاه آغازگر جنگ نبوده ایم، یادآور شد: رژیم صهیونیستی اسماعیل هنیه که مهمان ما بود را به شهادت رسانید و تاکنون دانشمندان زیادی از ما را به شهادت رسانده است که جواب این کارهای خود را گرفته است اما بزودی تلافی خواهیم کرد، تا دشمن گستاخ تر نشود.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: پس از اقدام تلافی جویانه ما ممکن است دشمن شایعه سازی کند و وعده هایی همچون برداشتن تحریم ها را مطرح کند تا ما به جنگ پایان دهیم اما شما هوشیار باشید و فریب این شعارهای دشمنان را نخورید و آنها در برابر ما و جبهه مقاومت بسیار ضعیف هستند و شکست خواهند خورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha