۱۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۱۷
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85588383
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت دزفول: کمک کردن به دولت چهاردهم یک ضرورت ملی است

دزفول - ایرنا - امام جمعه موقت دزفول گفت: کمک کردن به دولت چهاردهم یک توصیه نیست بلکه یک ضرورت ملی است که باید تبدیل به گفتمان شود زیرا پیروزی دولت چهاردهم پیروزی نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام حسین عبدالهی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه دزفول در حسینیه ثارالله این شهر بیان کرد:رهبر معظم انقلاب بارها خطاب به دولت‌های مختلف فرمودند نبود ایمان انقلابی در میان دستگاه‌ها آفت است و مسئولان باید مبانی و آرمان‌های انقلابی و دینی را باور کنند.

وی افزود: اعتماد به نسخه‌های بیگانگان در طول سال‌های گذشته از طرف مسئولان کشورمان بیش از اعتماد به نسخه‌های داخلی بوده که نمونه آن سند ۲۰۳۰ بود که توسط شهید آیت‌الله رئیسی لغو شد.
حجت الاسلام عبدالهی غفلت از دشمن را موجب کندشدن مسیر دولت دانست و گفت: زمانی که مدیران نخواهند باور کنند ایران دشمن دارد عقب خواهیم ماند که نمونه آن برجام بود.
وی دوری از دنیازدگی و اشرافی زدگی مسوولان را گوشزد کرد و گفت: اشرافی زدگی، ایمان و عملگرایی مسئولان را سست خواهد کرد.

امام جمعه موقت دزفول افزود: کانون‌های چرکین فساد نباید در منصب‌های مدیریتی به کار گرفته شوند، باید مسوولیت‌های کلیدی به نیروهای زرنگ و چابک سپرده شود تا جلوی فساد را بگیرند

مطالبه مردم دزفول تلاش بیشتر نیروی انتظامی است

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی اخیرا طرح آرامش را اجرا و ۷۵ سارق را دستگیر کردند اما هنوز مردم نگران زورگیری‌ها و خفت‌کردن‌ها هستند زیرا مقابل چشم مردم در برخی خانه‌ها سرقت می شود.
حجت الاسلام عبدالهی با تقدیر از زحمات نیروی انتظامی اظهارکرد: تقاضای مردم دزفول این است بیشتر تلاش شود تا امنیت و آرامش به شهر بازگردد.

وزارت اقتصاد عدالت را در توزیع منابع ثروت رعایت کند

امام جمعه موقت دزفول در ادامه با اشاره به اینکه فریاد مردم از نحوه وام‌دهی بانک‌ها بلند شده گفت: برخی جوانان ماه‌ها در صف وام ازدواج و مسکن می‌مانند و این وضعیت زندگی برخی از آنها را متلاشی کرده است.
وی ادامه داد: مردم از محدودیت‌های مالی آگاه هستند اما به علت برخی تبعیض های صورت گرفته، دستور بررسی موضوع صادر شده است.
حجت‌الاسلام عبدالهی تصریح کرد: وزارت اقتصاد عدالت را در ارائه منابع توزیع ثروت رعایت کند.
امام جمعه موقت دزفول خاطرنشان کرد: برخی برای توجیه این موضوع به قانون‌های موجود استناد می‌کنند، مردم باید توجیه شوند تا با رعایت عدالت، مردم احساس تبعیض نکنند.
وی بر ضرورت پیوست عدالت در پرداخت حقوق و دریافتی‌ها تاکید کرد و افزود: مردم بایدمطالبه‌گرانه موضوع را پیگیری کنند.

مردم در آستانه سال تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند کمک کنند
حجت الاسلام عبدالهی گفت: ۲هزار و ۳۰۰ دانش آموز و ۳۰۰ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد دزفول است که امیدواریم در آستانه سال تحصیلی از کمک‌های مردمی بهره‌مند شوند.

امام جمعه موقت دزفول با تسلیت شهادت ۴۱ هزار نفر در غزه را تسلیت اظهار کرد: وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده ۱۰ هزارنفر نیز مفقود و زیر آوار هستند، چنین آماری در مقابل سازمان حقوق بشر هیچ توجیهی ندارد زیرا منافع آنها در این کشتار است.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در سال ۹۷ بر ضرورت شناختن و جدی گرفتن ظرفیت‌ها و داشته‌های خود تاکید کردند زیرا هر کشوری که داشته‌های خود را فراموش کند در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی ضعیف و شکست خواهد خورد.
حجت الاسلام عبدالهی بیان کرد: باید آسیب‌ها، آفت‌ها و رخنه‌های داخلی و خارجی را بشناسیم.

امام جمعه موقت دزفول: کمک کردن به دولت چهاردهم یک ضرورت ملی است

وی ۱۷ شهریورماه سالروز شهادت ۷۷ نفر از هموطنان در میدان ژاله توسط رژیم پهلوی را گرامیداشت و افزود: جوانان باید تاریخ را بخوانند تا دوست و دشمن خود را بشناسند و مجبور نشوند تاریخ را دوباره تجربه کنند.
امام جمعه موقت دزفول اظهارکرد: ملت ایران پس از ۱۷ شهریورماه قوی‌تر شد، عزمش راسخ‌ترو سدی در برابر دشمن شد.
وی با بیان اینکه هرجا مردم ایران زخمی داشتند دشمن بر آن نمک پاشیده ادامه داد: دشمن هرجا منفعت داشته باشد مردم بیگناه را خواهد کشت.

امام جمعه موقت دزفول در ادامه از مردم ولایتمدار دزفول که در ماه‌های محرم و صفر برای سالار شهیدان و اهل بیت پیامبر (ص) عزاداری کردند و مسئولان هیات‌ها و حسینیه‌ها قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha