فیلم| استقبال کرمانی‌ها از مدال‌آوران و ورزشکاران پارالمپیک پاریس

کرمان - ایرنا - سعید افروز دارنده مدال طلای رشته پرتاب نیزه و علی سینا منشأ زاده نماینده استان در رشته تیراندازی با کمان رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس امشب(شنبه) در بدو ورود به این استان مورد استقبال معاون استاندار کرمان، مدیرکل ورزش و جوانان ،سایر مسئولان، مردم و ورزشکاران استان قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، سعید افروز قهرمان و رکورددار جهان و پارالمپیک در ادامه رقابت‌های پارادو و میدانی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس‌ در ورزشگاه استادوفرانس، در رشته پرتاب نیزه کلاس F۳۴ به مصاف هفت ورزشکار از کشورهای چین، کلمبیا(۲ ورزشکار)، مراکش، برزیل، چین و عراق رفت.

️افروز که به عنوان چهارمین ورزشکار پرتاب‌های خود را انجام داد، عملکردی شگفت‌انگیز داشت. او در سه‌ پرتاب نخست خود سه بار رکورد جهان‌ و پارالمپیک را که در اختیار خودش بود با رکوردهای ۴۰.۱۸، ۴۰.۶۷ و ۴۱.۱۶ متر جابه‌جا کرد.

ا️ین ورزشکار ایرانی در ادامه با رکوردهای ۳۹.۸۷ و ۴۰.۸۶ متر در پرتاب های چهارم و ششم‌ به کار خود پایان داد.

در پایان این رقابت افروز با رکورد ۴۱.۱۶ متر در صدر ایستاد و قهرمانی خود در پارالمپیک توکیو را تکرار کرد و همچنین موفق شد تا سومین طلای کاروان‌ «فرزندان ایران» را در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به ارمغان بیاورد.

سعید افروز اهل "اسفندقه" جیرفت از توابع استان کرمان است و این استان سه ورزشکار و یک مربی را به مسابقات پارالمپیک پاریس اعزام کرده است.

علی سینا منشازاده نماینده دیگر استان کرمان و کشورمان در مرحله یک شانزدهم نهایی پارالمپیک ۲۰۲۴ به مصاف کیلی ترمبلی از کانادا رفت اما با نتیجه ۱۴۰ بر ۱۳۵ نتیجه را واگذار کرد و از رسیدن به مرحله یک هشتم بازماند.

سینا ضیغمی نماینده دیگر استان که روز گذشته در رشته شنا به مصاف رقبا رفت، با کسب رتبه هشتم دور مقدماتی از حضور در فینال بازماند و این ورزشکار نیز به زودی به استان بازخواهد گشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha