انتقاد قهرمان پارالمپیک از نبود حمایت معادن از ورزش+فیلم

جیرفت- ایرنا- سعید افروز قهرمان پارالمپیک در میان استقبال گرم همشهریانش وارد جیرفت شد، وی ضمن اینکه حضور مردم را قوت قلب خواند از نبود حمایت برخی شرکت های خصوصی انتقاد کرد و از مسئولان خواست بیشتر پای کار باشند.

به گزارش ایرنا قهرمان پارالمپیک روز دوشنبه در مراسم استقبالش، حضور مردم را قوت قلبی برای خود و ورزشکاران دانست و گفت: هشت سال برای شکستن رکورد جهان جنگیدم و ایستادم.

سعید افروز با بیان اینکه از لحاظ حمایت از ورزش غفلت شده است، ادامه داد: شرکت های معدنی موجود در این شهرستان و شرکت کشت و صنعت جیرفت به مسئولیت های اجتماعی خود عمل نکرده‌اند.

وی افزود: باید همیشه پشتوانه ورزشکاران و ورزش باشند تا شاهد پیشرفت ورزش منطقه، استان و کشور باشیم.

افروز تاکید کرد: اگر ورزش قوی داشته باشیم از لحاظ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هم رشد می کنیم.

این قهرمان پارالمپیک در جمع اهالی رسانه هم با اشاره به فریاد امام رضا(ع) توسط او در جریان مسابقات بیان کرد: می خواستم از هر طریقی شده نام اهل بیت را آنجا بلند کنم و این کار را انجام دادم.

وی اضافه کرد: به سربند روی دستم اعتراض کردند و ناچار شدم آن را برعکس کنم.

افروز گفت: می خواستم پرچم امام رضا را هم بلند کنم اما مسئولان مسابقات مانع شدند که از این بابت واقعا ناراحت هستم.

وی تصریح کرد: یکی از ورزشکاران که پرچم را نشان داد دیسکالیفه شد البته این مدالها مهم نیست، مهم مدال افتخاری است که اهل بیت به ما عطا می کنند و مطمئنا روزی جبران می کنند.

افروز یادآور شد: قبل از مسابقات نذر کرده بودم اگر مدال طلا را کسب کردم آن را به امام رضا(ع) تقدیم کنم، ۱۰ هزار صلوات ذکر و یک زندانی از شهرستان جیرفت را آزاد کنم.

وی با بیان اینکه از همه مردم و مسئولان تشکر می کنم و حضورشان قوت قلب بود افزود: انتظار می رود مسئولان بیشتر پای کار باشند مخصوصا در جیرفت که محروم است و امکانات ورزشی خاصی در آن دیده نمی شود.

انتقاد قهرمان پارالمپیک از نبود حمایت معادن از ورزش+فیلم

امام جمعه جیرفت: انتظار مراسم بهتری می‌رفت

امام جمعه جیرفت هم در این آیین سعید افروز را پهلوان امام رضایی خطاب کرد و گفت: آنچه شاخص بود و یک نمره بین المللی گرفت توجه این پهلوان، قهرمان و این جوان عزیز نسبت به امام رئوف و مهربان امام رضا(ع) بود.

حجت‌الاسلام میثم تارم افزود: در اجرای مراسم جشن کوتاهی شده باید یک جلسه ای برای نحوه برگزاری انجام می شد.

وی تصریح کرد: در اجرای برنامه کوتاهی شده انتظار برگزاری بهتر می رفت البته از کسانی که به اندازه توان خود برنامه ریزی کردند تشکر می کنم.

امام جمعه جیرفت تاکید کرد: سعید افروز پهلوان ملی ما است و امروز هر ایرانی به او افتخار می کند و ما همشهریانش بیشتر به او افتخار می کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم قهرمانان دیگر و استعدادهای منطقه شناسایی شوند و در مسابقات جهانی بدرخشند و پرچم ایران اسلامی در دنیا برافراشته شود.

فرماندار جیرفت هم در این مراسم گفت: روح جوانمردی و فتوت که از مرحوم تختی به ارث بردیم طریقتی برای همه ورزشکاران باشد.

احمد بلندنظر افزود: بر دستان پدر افروز بوسه می زنم که با زحمت در خانواده کشاورز فرزندان را بزرگ کرده و پرورش داده است.

وی تاکید کرد: مردم به خاطر روح جوانمردی که سعید افروز دارد به استقبال او آمده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha