نماینده مجلس: تداوم برنامه‌های نظام‌مند پیشگیرانه از بیماری‌ها در جامعه ضروری است

زنجان - ایرنا - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم در کل کشور درمانگاه ها و بیمارستان ایجاد کنیم این حجم از خدمات باز هم جوابگو نخواهد بود بنابراین توجه به برنامه های نظام‌مند و ادامه دار در زمینه پیشگیری از بیماری‌ها مانع بروز بسیاری از مشکلات و همچنین هزینه ها مازاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نبی اله محمدی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان اظهارکرد: حضور معتمدین، خیرین و پیشکسوتان در این خیریه جهت مشارکت در امر خداپسندانه بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به صحبت های انجام گرفته با وزیر بهداشت در حوزه های ملی و استانی درمان افزود: هم اکنون بهای تمام شده خدمات در بخش دولتی بسیار بالا است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باتوجه به نظم و خدمات ایجاد شده این مرکز و بهای تمام شده پایین قابل انتقال به بخش دولتی است چرا که اگر این مرکز به صورت دولتی بود تعداد نیروی انسانی ۲ برابر مشغول به کار بوده و خدمات و هزینه بیشتری ارائه می شد.

محمدی افزود:در این راستا طی صحبت های انجام شده با وزیر بهداشت در جهت توسعه بخش خصوصی بخصوص سازمان های مردم و انجمن ها و خیریه ها شد تا در این خصوص وقت بیشتری صورت پذیرد و اقداماتی در این راستا انجام شود.

وی در پایان ضمن اعلام همکاری و حمایت ها در جهت رفاه حال بیماران و مشکلات انجمن کلیوی، خاطر نشان کرد: پیگیری های لازم در خصوص مطالبات را داشته و موانع های موجود را برطرف خواهم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha