جهاد اسلامی فلسطین: آمریکا مسئول جنایت خان یونس است

تهران- ایرنا- جنبش جهاد اسلامی با انتقاد از عملکرد نهادهای بین المللی در مساله جنگ علیه نوار غزه تاکید کرد که مسئولیت جنایت جنگی جدید ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه مواصی در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه برعهده دولت آمریکا است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز سه شنبه در بیانیه‌ای تاکید کرد: کشتار وحشتناکی که ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه مواصی رتکب شد، یک جنایت جنگی جدید است که مسئولیت آن برعهده دولت آمریکا است زیرا به رژیم نازی صهیونیستی سلاح می دهد و از آن حمایت می کند تا به اقدامات جنایتکارانه خود ادامه دهد.

در این بیانیه آمده است: بهای تعلل و بی تفاوتی موسسات بین المللی و در راس آن دیوان بین المللی کیفری در تسریع روند صدور حکم بازداشت جنایتکاران جنگی رژیم صهیونیستی و در صدر آن ها بنیامین نتانیاهو و یو آو گالانت نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را ملت ما با خون فرزندان خود می دهد.

در حمله بامداد امروز سه شنبه ارتش رژیم صهیونیستی به چادرهای آوارگان فلسطینی در منطقه مواصی ۴۰ نفر شهید و ۶۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند که با توجه به شدت این حملات، احتمال افزایش شمار شهدا وجود دارد. اصابت موشک ها گودال های ۹ متری و عمیقی را در منطقه مواصی ایجاد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha