سقوط بالگرد ارتش صهیونیست‌ها، فرسایش این رژیم جعلی را نمایان کرد

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه گنبدکاووس گفت: سقوط بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی در غزه، حادثه دردناکی برای آنان بود و و فرسایش این رژیم جعلی را بیش از پیش نمایان کرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نمازجمعه امروز گنبدکاووس به توطئه همیشگی استکبار علیه ایران اشاره کرد و اظهار کرد: ادعای ارسال موشک بالستیک ایرانی به روسیه به صراحت از سوی ۲ کشور رده شده و ایران بارها تاکید کرده ضمن مخالفت با جنگ، از راهکار سیاسی برای حل و فصل اختلافات روسیه و اوکراین و پایان بخشیدن به درگیری‌های نظامی حمایت می‌کند.

وی بیان کرد: این ادعا در حالی مطرح می‌شود که ارسال سلاح‌های غربی و پیشرفته به‌ ویژه از سوی آمریکا، جنگ اوکراین را طولانی کرده و به غیرنظامیان و زیرساخت‌های غیرنظامی آسیب وارد کرد.

امام جمعه گنبدکاووس در ادامه به فرارسیدن هفته وحدت اشاره کرد و گفت: باید نگاه‌های تقریب و وحدت را مهم بشماریم و بدانیم که ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی، یکی از سیاست‌های همیشگی استکبار علیه مسلمانان است.

ترابی به سفر دکتر پزشکیان به عراق اشاره کرد و گفت: این سفر، اتحاد و همبستگی بین دولت عراق و ایران را بیشتر کرد.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به آغاز امامت امام زمان (عج) گفت: هدایت توسط پیامران و معصومین، بالاترین نعمت برای انسان است که در زمان غیبت، این مسوولیت بر عهده ولی فقیه و باید علما و مراجع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha