۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85595147
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش سوزی «باغ امینی» بروجرد مهار شد

۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۵۹
کد خبر: 85595147
آتش سوزی «باغ امینی» بروجرد مهار شد

بروجرد - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: آتش سوزی باغ امینی این شهر با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.

نادر موسیوند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با وجود اینکه دسترسی به نقاط مختلف باغ برای نیروهای آتش‌نشان غیر ممکن بود اما ۵۰ نفر در قالب پنج تیم در محل مستقر و مانع سرایت آتش به سایر نقاط باغ و باغ‌های همجوار شدند.

وی تصریح کرد: ارتفاع علف‌های هرز این باغ به بیش از ۲ متر می رسد و آتش سوزی در آن عمدی بوده است.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی تلفات جانی نداشت، اضافه کرد: همچنین این حادثه به دلیل اینکه باغ سال‌ها به حال خود رها شده خسارات مالی زیادی نداشته است اما در صورت عدم اطفا به زمین و باغات همجوار سرایت می کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد بیان کرد: امدادگران به موقع در محل حادثه حاضر شدند و پس از جلوگیری از سرایت آتش به سایر نقاط باغ اقدام به مهار آن کردند.

موسیوند افزود: باغ امینی به مساحت ۱۰ هکتار در اختیار مالک خصوصی می باشد که متاسفانه به دلیل نگهداری نامناسب در چند نقطه طعمه حریق شده بود.

وی ادامه داد: بارها به مالکان باغات شهرستان اعلام شده که در صورت عدم توانایی در نگهداری اراضی باغی با شهرداری وارد مذاکره شده و باغ را به شهرداری واگذار کنند.

باغ امینی به مساحت ۱۰ هکتار داخل شهر بروجرد قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha