۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 85597168
T T
۱۲ نفر

برچسب‌ها

سهمیه آرد نانوایان قانونمند افزایش می‌یابد

رشت - ایرنا - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لنگرود با بیان اینکه نانوایان قانونمند و منصف تشویق شده و سهمیه آرد آنان افزایش می یابد، گفت: با متخلفان از جمله کم فروشان هم به طور جدی برخورد می شود.

علی اصغر محمد دوست روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اعتراض‌های مردمی در خصوص عملکرد نانوایی‌های چاف و چمخاله به صورت سرزده به همراه کارشناسان اداره صمت از تعدادی از این واحدهای بازدید شد که در پی این بازدید برای ۴ واحد به دلیل کم فروشی و گرانفروشی پرونده تخلف تشکیل شد.

وی عنوان کرد: ۴واحد نانوایی متخلف در چمخاله نیز به دلیل تعطیلی خودسرانه به شعبه تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

محمد دوست تصریح کرد: با تمامی متصدیان واحدهای خبازی که به دلیل رعایت نکردن وزن چانه مبادرت به کم فروشی و تعطیلی خودسرانه می کنند به شدت برخورد می شود و حتی ممکن است به پلمب آنها بیانجامد.

وی اظهار کرد: تعطیلی خودسرانه نانوایی نه تنها موجب عدم ارائه خدمات به مردم می شود بلکه کاهش سهمیه آرد شهرستان و همچنین نارضایتی مصرف کنندگان را در پی خواهد داشت. وی با بیان اینکه متخلفان مجازات و با آنان برخورد قانونی صورت می گیرد، تصریح کرد: جریمه و حتی پلمب واحد مورد نظر و سلب امتیاز آن از جمله مجازات هایی است که برای متخلفان تعیین می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لنگرود خاطر نشان کرد: آن‌دسته از نانوایانی که تمامی ضوابط صنفی را رعایت می کنند و همواره انصاف را مد نظر دارند حمایت شده و سهمیه شان افزایش می یابد.

لنگرود دارای ۲۰۸ واحد نانوایی است. این شهرستان در ۶۰ کیلومتری شرق مرکز استان واقع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha