۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85600218
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار ایلام: آمریکا هدایت کننده اصلی جنایات غزه است

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در کشتار مردم مظلوم غزه، گفت: آمریکا هدایت کننده اصلی جنایات وحشتناک و غیرانسانی مردم مظلوم غزه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "محمد سبحان حسنی" روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام اظهار کرد: جنایات رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم بی گناه غزه و فلسطین به مسأله اول جهان اسلام تبدیل شده است.

وی افزود: اقدامات رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل بر اساس کنوانسیون‌های بین‌المللی، مصداق بارز جنایات جنگی و از نظر اخلاقی و وجدان آگاه همه ملت‌های مسلمان و آزاده دنیا، محکوم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با بیان اینکه سکوت نهادهای حقوق بشری در قبال جنایات رژیم صهونیستی به هیچ وجه قابل قبول نیست، یادآور شد: باید قاطعانه در مقابل این اقدامات وحشیانه ایستادگی کرد.

حسنی بیان کرد: چه مستندی واضح‌تر از این که تمامی دنیا با چشم خود شاهد کشتار بی‌رحمانی کودکان زنان بی پناه و مظلوم غزه است که از ترس بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی به مدارس، بیابان‌ها و اردوگاه ها پناه بردند و با بمب چندصد تنی آمریکای خون هزاران نفر بی‌گناه ریخته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ادعای مدافعان حقوق بشر و دموکراسی، پوچ و توخالی است، گفت: در این برهه از زمان ما شاهد شرایط دردناکی هستیم اما جمهوری اسلامی به عنوان پرچمدار اصلی مقاومت در برابر استکبار جهانی، حمایت‌های خود را از مردم مظلوم غزه و فلسطین ادامه می‌دهد و این افتخاری برای همه ما است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به جنایات جنگی رژیم کودک‌کش صهیونسیتی در لبنان، افزود: ما باید هوشیار باشیم و بدانیم چه در منطقه می‌گذرد و در چه شرایطی قرار داریم، شرایط بسیار حساسی در منطقه در حال رقم خوردن است ما باید آگاهانه بدانیم در کدام صف ایستاده‌ایم.

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران، مناصب دولتی به عنوان امانت در نظر گرفته می‌شود که روزی تحویل داده خواهد شد، خاطرنشان کرد: هرکار و اقدام موفقی که در دستگاه اجرایی انجام می‌شود نتیجه تلاش تمام مجموعه آن سازمان است.

وی با قدردانی از هیأت امنای سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای اقدامات ارزشمندی که در این نهاد انجام می‌دهند، گفت: کار این عزیزان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است چرا که بدون هیچ گونه چشم‌داشتی جهادی وار تلاش می کنند.

در پایان این آیین از زحمات حجت الاسلام و المسلمین "مرتضی عزیزی" مدیرکل سابق سازمان اوقاف و خیریه ایلام تقدیر و حجت الاسلام "مجید میرزایی" به عنوان مدیر جدید این سازمان در استان معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha