ایرنا رسانه برتر جشنواره مهارت خراسان شمالی شد 

بجنورد-ایرنا- خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا) در ارزیابی منتخبان بخش‌های جشنواره مهارت به عنوان رسانه برتر در حوزه اطلاع‌رسانی انتخاب شد و در مراسمی با حضور مسوولان استانی و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ایرنا، این آیین که امروز (پنجشنبه) با حضور محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی، امیر میمنت آبادی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در بجنورد برگزار شد از ۲۶ نفر به عنوان برترین های مهارتی استان تقدیر شد.

استاندار خراسان شمالی در این آیین با اشاره به هفته وحدت و دفاع مقدس و لزوم گرامیداشت آن گفت: ارزش های اسلامی باید پاس داشته شود.

محمدرضا حسین نژاد با تاکید بر لزوم توجه به مهارت آموزی اظهار کرد: توجه خوبی در استان به مهارت آموزی مبذول شده است، توسعه مهارت آموزی مورد تاکید مقام معظم رهبری است از این رو تلاش داریم تا اهداف در این باره محقق شود.

ایرنا رسانه برتر جشنواره مهارت خراسان شمالی شد 

وی با اشاره به اینکه تربیت نیروی ماهر سبب توسعه اقتصادی و رونق تولید است افزود: البته در توسعه مهارت آموزی در استان کمبودهایی وجود دارد که تلاش داریم با کمک و پشتیبانی در سطح ملی، شمار مراکز و شمار آموزشگاه های فنی و حرفه ای افزایش یابد.

وی با اشاره به درخشش جوان ماهر استان در مسابقات جهانی مهارت - لیون فرانسه ۲۰۲۴ گفت: موفقیت های کسب شده و کسب مدال توسط فرزند استان نشان از جهت گیری استان به سمت تربیت نیروهای ماهر دارد.

وی با تاکید بر تربیت نیروهای ماهری در هنرستان ها گفت: ۱۰ هنرستان جوار کارگاهی در استان پیش بینی شده و یکی از این هنرستان ها در فاروج به زودی افتتاح می شود و رویکرد در این طرح ها مهارت آموزی و تربیت نیروهای مورد نیاز صنایع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha