۱ مهر ۱۴۰۳، ۹:۳۱
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85603323
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

زنگ سال تحصیلی جدید در مدارس گنبدکاووس نواخته شد+ فیلم

گنبدکاووس- ایرنا- آیین آغاز سال تحصیلی جدید (۱۴۰۴ - ۱۴۰۳) همزمان با سراسر کشور روز یکشنبه در گنبدکاووس با نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در دبیرستان پسرانه شهید مطهری این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در این مراسم با تبریک آغاز سال تحصیلی، هفته وحدت و دفاع مقدس بیان کرد: امسال افزون بر ۹۰ هزار دانش آموز در ۴۵۱ مدرسه و ۲ هزار و ۸۳۲ کلاس درس فراگیری علم و دانش را شروع خواهند کرد.

محمد غنی‌پور افزود: تعلیم و تربیت این تعداد دانش‌آموز بر عهده چهار هزار و ۳۴۴ فرهنگی است.

امام جمعه گنبدکاووس هم در این مراسم با اشاره به تقارن بازگشایی مدارس با ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، گفت: پیامبر اسلام (ص) معلم اخلاق بود و ما نیز باید با تاسی از آن بزرگوار اخلاق حسنه را بیش از پیش در جامعه و نسل جوان نهادینه کنیم.

حجت الاسلام محمود ترابی همچنین محور تحول در آموزش و پرورش را سند بنیادین نظام تعلیم و تربیت دانست و اضافه کرد: این سند و نیز بیانیه مقام معظم رهبری موسوم به گام دوم انقلاب برای تربیت نسل آینده باید همواره مدنظر مدیران و معلمان باشد.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برلزوم بازخوانی رشادت‌ها و شجاعت‌های شهیدان و رزمندگان برای نسل جوان جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه راه این عزیزان تاکید کرد.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha