فوتبال دسته یک؛ تساوی شهر راز شیراز و شهرداری نوشهر +فیلم
بازی شهر راز و شهرداری نوشهر

شیراز-ایرنا- دیدار تیم های شهر راز شیراز و شهرداری نوشهر در رقابت های فوتبال دسته یک باشگاه های ایران با نتیجه مساوی در شیراز پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این بازی که از هفته سوم این مسابقات شامگاه دوشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد هر ۲ تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

دیدار این ۲ تیم در نیمه نخست، بازی خوبی از آب درنیامد هر چند تیم شهر راز بازی بهتری نسبت به حریفش انجام داد اما گل به خودی مدافع میزبان موجب شد نیمه نخست تیم شهر راز با شکست راهی رختکن شوند.

دقیقه ۲۵ احسان محروقی بازیکن تیم شهر راز در مصاف تک به تک با علیرضا قنبری دروازه بان شهرداری یک فرصت خوب را ازدست داد و سه دقیقه بعد باز هم این بازیکن با ضربه سر دروازه تیم شهرداری را تهدید کرد.

گل به خودی مدافع شهرراز

درحالی که تیم میزبان داشت بهتر بازی می کرد در دقیقه ۴۳ حسین حیدری بازیکن تیم شهرداری توپ خوبی را روی دروازه تیم شهرراز ارسال کرد که با اشتباه شهاب یاری مدافع شهر راز تبدیل به گل خودی شد تا میزبان در نیمه نخست بازنده به رختکن برود.

در نیمه دوم تیم شهرراز برای جبران گل خورده بازی بهتری را انجام داد و اما در آن سوی میدان هم تیم شهرداری با فرارهای حسین حیدری چشم به ضد حمله داشت تا به گل به دوم برسد.

فرصت سوزی شهررازیها، ناکام در تک به تک

دقیقه ۵۵ علی اسفندیار بازیکن تیم شهرراز یک فرصت تک به تک را از دست داد و در دقیقه ۶۴ هم این بازیکن یک موقعیت خوب دیگری را به هدر داد تا فرصت سوزی های میزبان ادامه یابد.

گل مساوی تیم شهرراز، محروقی جبران کرد

عاقبت تیم شهر راز مزد بهتر بازی کردن خود را در نیمه دوم گرفت و در دقیقه ۷۳ روی ارسال زیبای جعفر حسین پور این بار احسان محروقی که یک مصاف تک به تک را در نیمه اول از دست داده بود این بار با ضربه سر محکم توپ را تبدیل به گل مساوی تیمش کرد تا میزبان مزد برتری خود را بگیرد.

در ادامه نیمه دوم هم تیم میزبان تلاش زیادی برای زدن گل دوم انجام دادند اما نتوانستند از فرصت های خود به خوبی استفاده کنند و در نهایت این بازی با نتیجه یک بر یک پایان یافت تا تیم شهرداری نوشهر که تازه به لیگ دسته یک صعود کرده با یک امتیاز شیراز را ترک کند.

فجر سپاسی شیراز صدرنشین شد

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته سوم لیگ دسته یک میهمان تیم نفت و گاز گچساران بود که این بازی را شاگردان پیروز قربانی سر مربی تیم فجر با یگ گل پیروز شدند تا سومین برد پی در پی فجریها رقم بخورد و به صدر جدول صعود کنند.

تنها گل تیم فجر را یوسف کی شمس به ثمر رساند.

با پایان یافتن هفته سوم این مسابقات تیم فجر شهید سپاسی با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، تیم پیکان تهران با هفت امتیاز دوم شد و صنعت نفت آبادان هم با هفت امتیاز در جای سوم قرار گرفت.

همچنین تیم شهرراز با این تساوی با پنج امتیاز در مکان پنجم ایستاد و شهرداری نوشهر هم با چهار امتیاز هشتم شد.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از ۳۴ بازی تیم‌های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و پنجم را کسب خواهند کرد و سه تیم آخر جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

نیروی زمینی تهران، نفت مسجد سلیمان و شهرداری آستارا سه تیم انتهای جدول تا پایان هفته سوم هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha