استاندار خراسان‌شمالی:سرمایه‌گذاری در بخش انرژی‌های پاک هدفگذاری شود

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: سرمایه گذاری انرژی‌های پاک در استان هدفگذاری شود و دستگاه ها باید در این مسیر حرکت کنند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز سه شنبه در اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی اظهار کرد: استان در فصل تابستان با کمبود برق و زمستان کمبود گاز مواجه است باید با سرمایه گذاری در این خصوص بسترهایی برای صادرات برق به سایر کشورها فراهم شود.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی باید در اولویت قرار گیرد و از سرمایه گذاران بیرونی حمایت های لازم انجام شود.

شناسایی ۱۳ زنجیره ارزش در استان

استاندار خراسان شمالی گفت: ۱۳ زنجیره ارزش در استان شناسایی شده و باید دقت لازم برای توسعه این ارزش های اقتصادی انجام شود.

حسین نژاد بر حمایت بانک ها در زنجیره ارزش تاکید کرد و افزود: نسبت مصارف به منابع بانک ها در سال گذشته ۲ برار رشد یافت و همین مورد موجب خلل در ارائه تسهیلات به بنگاه های اقتصادی شد.

توجه مسئولان به تولیدگران، نخبگان و دانشمندان

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی در ادامه گفت: مسئولان باید به تولیدگران، نخبگان و دانشمندان توجه داشته باشند زیرا که این خود جهش تولید را رقم می زند.

سردار اسماعیل فرجی اظهار کرد: تولید ثروت رمز قدرت ایران است و لازمه آن توجه به تولید کارخانجات و شرکت های دانش بنیان خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی اضافه کرد: دشمن در فتنه سال ۱۴۰۱، قصد جمع کردن طومار نظام جمهوری اسلامی را داشت و متاسفانه نتوانست نظام را از پا درآورد.

وی با بیان اینکه دست جمهوری اسلامی در برابر ترورهای دشمن بسته نیست تاکید کرد: خون شهدا انقلاب اسلامی را حفظ کرده و ذهن هیچکس دغدغه جنگ را ندارد، این خود یعنی امنیت و خواسته مردم ایران انتقام گرفتن از دشمن است.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع است که ۴۴ درصد از مردم آن در روستاها سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha