۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۴۸
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85606255
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارائه مشاوره‌های تخصصی به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی کردستان 

سنندج- ایرنا- معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: مشاوره‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف به ویژه بهینه‌سازی مصرف انرژی برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان توسط کلینیک کسب و کار استان در حال انجام است.

علی رجبی روز سه شنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فعالیت گسترده کلینیک کسب و کار استان کردستان مستقر در شهرک صنعتی سنندج در زمینه مشاوره، اظهار کرد: در راستای کاهش بهای تمام شده محصول نهایی،‌ افزایش حاشیه سود تولیدکنندگان،‌ جلوگیری از هدر رفت منابع طبیعی،‌ تطابق سازمان با استانداردها و قوانین داخلی و بین‌المللی (۱۴۰۰۱ ISO ۵۰۰۰۱ ،ISO) و کاهش هزینه‌های انرژی واحدهای صنعتی، ارائه مشاوره‌های تخصصی بهینه سازی مصرف انرژی به واحدهای صنعتی به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا کلینیک کسب و کار این معاونت با بهره‌گیری از مشاوران توانمند مشاوره‌های تخصصی بهینه‌سازی مصرف انرژی برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی مریوان را انجام داد.

ارائه مشاوره‌های تخصصی به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی کردستان 

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان با بیان اینکه تمام واحدهای مشاور مستقر در ساختمان فناوری و کسب و کار کردستان دارای پروانه فنی، مهندسی و فناور هستند، افزود: با حمایت این شرکت صنایع چوبی خانه سفید،‌ سفره سازان مریوان، چومان پلیمر کردستان و نگین زریوار ممیزی بهینه‌سازی انرژی انجام و نتایج و راهکارهای آن طی گزارشی دقیق به معاونت صنایع کوچک و واحد صنعتی اعلام شده است.

رجبی یادآور شد: متقاضیان برای استفاده از ظرفیت‌های کلینیک می‌توانند از طریق پایگاه eservice.isipo.ir و یا مراجعه به کلینیک کسب و کار کردستان واقع در شهرک صنعتی سنندج یک به مشاورین کلینیک متصل شده و از خدمات آن بهره ببرند.

در ارتباط با شرکت شهرک های صنعتی کردستان بیشتر بخوانید:

دوره آموزشی عاملین توسعه خوشه‌های کسب و کار کشور در سنندج برگزار شد

اشتغال برای هزار و ۳۵۹ نفر در شهرک‌های صنعتی کردستان ایجاد شد

بار سنگین اشتغال بر دوش صنایع کوچک در کردستان

کارگزاری صدور شناسنامه فرش کُردی در کردستان افتتاح شد

شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در چهارم اردیبهشت سال ۱۳۷۰ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و تاکنون به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در ۱۲ شهرک، هفت ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی زمین واگذار کرده است.

این شرکت با دارا بودن یک مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۱۵۰۰ قرارداد منعقده و بهره‌برداری از ۷۲۰ واحد صنعتی و واحد کارگاهی زمینه اشتغال مستقیم ۱۲ هزار نفر را در استان کردستان فراهم کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha