روکش آسفالت ۳۰ کیلومتر از جاده‌های بروجرد انجام شد

بروجرد - ایرنا - سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: روکش آسفالت جاده‌های اصلی شهرستان به طول ۳۰ کیلومتر در نیمه نخست سال جاری انجام شد.

فرهاد گودرزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روکش آسفالت جاده اصلی بروجرد - اراک، بروجرد - دورود و اشترینان - ملایر به طول ٢۴ کیلومتر در این مدت انجام شده است.

وی رفع آب شستگی جاده های اصلی و روستایی به طول ۶ کیلومتر، لکه‌گیری و چاله‌گیری با آسفالت سرد و گرم ۶٠٠ تن، ترانشه برداری ٢٠ هزار مترمکعب، از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت بوده است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد بیان کرد: آسفالت راه‌های روستایی رضا آباد، کولیدر و کوشکی به طول ۶ هزار و ۱۰۰ متر انجام شده است.
گودرزی اضافه کرد: بهسازی راه‌های روستایی کپر جودکی، کوشکی، کیدان، بازگیر، چم صیدی و کوشک به طول ۶ هزار و ۵۰۰ متر و با حجم عملیات خاکی ٢هزار و ۵۰۰ مترمکعب از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت است.
وی ادامه داد: تعریض شانه راه ٢٢ کیلومتر، اصلاح و پاکسازی قنوها ۵٠ کیلومتر، تنظیف و علف کنی سطح شانه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی به طول ٢٠٠ کیلومتر، ریزش برداری (جاده‌های اصلی و فرعی) ٧٠٠ مترمکعب در نیمه نخست امسال انجام شد.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد یادآور شد: روکش آسفالت (رگلاژی) جاده بروجرد - اشترینان، بروجرد - خرم آباد محدوده ( پادگان مهندسی)، روستاهای والاشان و شمس آباد به طول ٢ کیلومتر انجام شد.

شهرستان بروجرد دارای بیش از ۵۵۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha