۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۹
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85608357
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۲۴ زندانی جرایم غیرعمد در شاهرود آزاد شدند

۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۹
کد خبر: 85608357
۲۴ زندانی جرایم غیرعمد در شاهرود آزاد شدند

شاهرود - ایرنا - رییس زندان شاهرود گفت: ۲۴ زندانی جرایم غیرعمد با موافقت رییس دادگستری این شهرستان از زندان آزاد شدند.

حسن کریم کشته روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۳ زندانی مرد و یک زن پس از بررسی پرونده توسط قضات و موافقت رییس دادگستری شهرستان شاهرود از زندان آزاد شدند.

رییس زندان شاهرود ابراز کرد: ۲۴ بسته کمک معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به زندانیان آزادشده اختصاص یافت.

وی از رضایت شاکی یکی از محکومان به اعدام خبر داد و گفت: جوان ۱۸ ساله افغانستانی که سال گذشته مرتکب قتل برادر خود شده بود با رضایت خانواده از اعدام رهایی یافت.

وی ادامه داد: این جوان پس از گذران دوران حبس از جنبه اجتماعی، به کشور خود بازگردانده می‌شود.

رییس زندان شاهرود ادامه داد: زندانیان این شهرستان در تولید منسوجات، صنایع دستی و تولید برخی مواد خوراکی فعالیت دارند.

رییس قوه قضاییه در سی‌وچهارمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، روز پنجشنبه در سفری رسمی و در صدر هیات عالی قضایی از طریق فرودگاه سمنان وارد این استان شد.

اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و محمدمهدی حاج‌محمدی مسوول دفتر بازرسی ویژه حقوق شهروندی میهمان شهر شاهرود هستند.

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیات‌ عالی قضایی به استان‌های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان، خراسان‌ رضوی، سیستان‌ و بلوچستان، قم، یزد، خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی، اصفهان، البرز، کردستان، آذربایجان شرقی، کرمان، اردبیل، بوشهر، هرمزگان، کهگیلویه وبویراحمد و چهارمحال‌وبختیاری سفر کرده است.

رییس قوه قضاییه در دوره جدید علاوه بر سفرهای رسمی استانی که به همراه هیات عالی قضایی انجام می‌شود، سفرهایی غیررسمی و بدون تشریفات را هم در برنامه کاری خود گنجانده‌ است؛ استان‌های البرز، اصفهان، هرمزگان، بوشهر، کرمان، خراسان رضوی (۲ مرتبه)، خراسان شمالی، مازندران، فارس و گلستان نیز استان‌هایی هستند که محسنی اژه‌ای در مدت اخیر بدون انجام تشریفات و به صورت غیررسمی به منظور بررسی مسائل قضایی به آن مناطق سفر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha