امامان‌ جمعه استان‌تهران: صهیونیست‌ها باجنایات اخیر به اهداف خود نرسیدند

تهران - ایرنا - امامان جمعه شهرستانهای استان تهران اعلام کردند:صهیونیست ها باجنایاتی که درفلسطین و لبنان انجام می دهند به هیچ کدام از اهداف شوم خود نخواهند رسید و به فضل الهی شکست قطعی خواهندخورد.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرستانهای استان تهران ، خطیبان جمعه ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان گفتند: دولت‌ها و ملت‌های جهان مخصوصاً مسلمانان باید علیه رژیم صهیونیستی بسیج شوند و این غده سرطانی را از بین ببرند .

امام جمعه شهرستان ری: امیدواریم که فلسطین روزی حکومت تشکیل دهد و شکست اسراییل رقم بخورد

امامان جمعه استان تهران :صهیونیست‌ها باجنایات اخیر به اهداف خود نرسیدند

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی درخطبه ی عبادی_سیاسی این هفته در مصلای امام علی آستان حضرت عبدالعظیم اظهار داشت:در هفته دفاع مقدس رهبری درجمع پیشکسوتان دفاع مقدس بیانات بسیارمهمی داشتند وبه سه موضوع تاکید داشتند؛ یکی از این موضوعات ۸ سال دفاع مقدس که از آن به عنوان یک گنج یادنموده اند ومردم با جان ومال وفرزند جهادکردند .

وی درادامه خاطر نشان کرد:نظام اسلامی به رهبری امام خمینی تمام معادلات را بهم ریخت و انقلاب اسلامی درمقابل قدرت های جهانی به میدان آمد. دفاع مقدس قدرت و دست خداوند رابه عالمیان نشان داد و مسائل اقتصادی همانند جنگ جهانی اول که منجر به کشته شدن حدود ۱۰ میلیون شد ،برای مردم ما بحران نیافرید.

وی یاد آور شد:جنگ ماتنها دفاع از وطن نبود بلکه دفاع ازاسلام وقرآن بود. ماهمیشه باید دستاوردهای دفاع مقدس جلوی چشمان ماباشدو قدردان خانواده های شهدا،ایثارگران، جانبازان باشیم.

وی درادامه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب درخصوص نفوذ افزود:یکی از نکات درسخنان رهبری بحث نفوذ بودکه ایشان فرمودند اجازه نمی دهیم پرچم دشمن را که ازخارج ازکشور به پایین کشیده ایم را در داخل کشور به بالا ببرند. تامازنده هستیم دست هر نفوذی که بخواهد به تمامیت ارضی تعرض کندقلم می کنیم. رهبری یکی از دلایل شکست انقلاب را دل بستن به نفوذی ها و لیبرال هامی دانند واماکنی را که امکان نفوذ دارد را گوشزد نموده اندازجمله ؛وزارت خانه های آموزش و پرورش، بهداشت، علوم و برخی دیگر از اماکن و سازمان ها.

وی بااشاره به آخرین نکته ی سخنان مقام معظم رهبری عنوان داشت:قضیه ی فلسطین یک از نکات حائز اهمیت است که جنایت صهیونیست هامنجر به شهادت۴۲هزار و ۱۰ ها هزار مصدوم دریک سال گذشته شد. صهیونیست ها ۴هدف داشتندکه به هیچ کدام از آن نرسیدند و به فضل الهی شکست قطعی خواهندخورد. اهداف آنها عبارت است از؛ازبین بردن حماس، بیرون راندن مردم ازغزه از سرزمین خود،آزادی اسیران ودرآخر هدف آنهاغزه بود که محل امنی برای اسراییل قرارگیرد.

وی درپایان گفت: پس ازنمازعصرشاهد راهپیمایی خواهیم بود و دراین راهپیمایی اعلام می کنیم که درایران یک صدا بیشتر نیست وآن صدای امام و رهبری است و تاپایان نیز پیش خواهیم برد. ماامیدواریم که فلسطین روزی حکومت تشکیل دهد و شکست اسراییل رقم بخورد.

امام جمعه دماوند:آوارگی و بیچارگی صدها هزار صهیونیست از شمال سرزمین اشغالی برای اسرائیل یک شکست و آبروریزی بزرگ است

امامان جمعه استان تهران :صهیونیست‌ها باجنایات اخیر به اهداف خود نرسیدند

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی، با بیان اینکه دفاع از مظلوم در قاموس انقلاب اسلامی ریشه دارد گفت: حمایت از مستضعفین و مبارزه با مستکبرین از اصول تغییر ناپذیر جمهوری اسلامی ماست. ما ظلم به هیچکس را در سراسر جهان بر نمی‌تابیم . ما همواره یاور مظلوم و دشمن ظالم خواهیم بود .

وی افزود: امروز جبهه جهاد نظامی در فلسطین و لبنان باز است و سیل مشتاقان شهادت برای مبارزه با صهیونیست‌ها صف کشیده اند . بازگرداندن قدس و فلسطین به مسلمین و بیرون راندن اشغالگران کافر از سرزمین مقدس، واجب شرعی قطعی است .

این مقام مسئول ادامه داد: کمک مادی و معنوی به رزمندگان مقاومت در عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین ادای دین به حضرت رسول الله است . لبنان این روزها و شب‌ها عرصه ایثار و همدردی و همدلی شیعه و سنی و مسیحی و صحنه فداکاری‌های بزرگ است .

خطیب جمعه دماوند خاطرنشان کرد: کسی که دو چشم دارد به کسی که دو چشمش را در حمله پیجری صهیونیست‌ها از دست داده می‌گوید یک چشم من برای تو . این هم سهم من از مقاومت . الله اکبر از این ایثار . درست است که رژیم صهیونیستی مثل دیوانه‌ها جنوب لبنان را بمباران می‌کند، اما در مقابل از حزب الله ضربه‌های محکمی می‌خورد که تاکنون سابقه نداشته است .

وی افزود: تاریخ جنگ‌های حزب الله با صهیونیست‌ها نشان داده که رزمندگان اسلام و سربازان سید حسن نصرالله هیچگاه شکست نخورده و همواره با یاری خداوند پیروز بوده و پیروز خواهند شد . رژیم صهیونیستی تلفات و خسارات خود را مخفی می‌کند . ولی نمی‌تواند روان پریشی سربازان خود را با این پنهانکاری‌ها درمان کند .

این مقام مسئول ادامه داد: قدرت اطلاعاتی و نظامی حزب الله جهانیان را انگشت به دهان کرده است . آنها فوق تصور عمل می‌کنند . دکترین امنیتی رژیم صهیونیستی این است که همواره در خاک دشمنش بجنگد، اما مقاومت لبنان جنگ را به درون سرزمین‌های اشغالی کشانده است .

حجت‌الاسلام والمسلمین فتاح دماوندی تصریح کرد: آوارگی و بیچارگی صدها هزار صهیونیست از شمال سرزمین اشغالی برای اسرائیل یک شکست و آبروریزی بزرگ است . دو روز جنگ حزب الله با اسرائیل یک میلیارد دلار خسارت برای صهیونیست‌ها به بار آورده است . این تازه اول کار است .

حجت الاسلام فتاح دماوندی گفت: سرشاخ شدن با حزب الله، رژیم صهیونیستی را به سقوط نزدیک‌تر می‌کند . این گوی و این میدان . هزاران موشک حزب الله می‌تواند زیرساخت‌های برق و انرژی کارخانه‌ها و بنادر و فرودگاه‌ها و پایگاه‌های نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را به تلی از خاک و خاکستر تبدیل کند .

وی افزود: نتانیاهو به مرحله و نقطه‌ای رسیده است که مجبور است به حماقت‌های خود ادامه دهد و راه دیگری ندارد . دولت‌ها و ملت‌های جهان مخصوصاً مسلمانان باید علیه رژیم صهیونیستی بسیج شوند و این غده سرطانی را از بین ببرند .

امام جمعه پردیس: خواب آشفته رژیم جعلی تعبیر نخواهدشد

امامان جمعه استان تهران :صهیونیست‌ها باجنایات اخیر به اهداف خود نرسیدند

حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس در جمع نمازگزاران اظهار داشت: یکی از ترفندهای دشمن ایجاد شکاف و دودستگی‌های کاذب و ساختگی است که اتحاد و انسجام یک ملت را نشانه می‌گیرد ودرمقابل دوقطبی‌های دروغین دشمن، یک دوقطبی حقیقی وجود دار که همان دوقطبی انقلاب و استکباراست.

وی با تاکید براینکه همه آحاد مردم مراقبت کنند تا دولت تضعیف نشود، توضیح داد: همه باید مراقبت کنند تا دولت به خاطر این اختلاف‌نظرها، اختلاف سلیقه، اختلاف مذاق و اختلاف جناح تضعیف نشود.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: دوشنبه ۹ مهر، روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی است ، ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ هفتم اکتبر، بالغ بر ۱۶ هزار نفر کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است و بیش از ۱۷ هزار کودک فلسطینی یکی از والدین یا هر دوی آن‌ها را از دست داده‌اند و سه هزار و ۵۰۰ کودک فلسطینی به علت قحطی غذا با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند.

حسینی بیان کرد: کودکان، مظلوم‌ترین قربانیان جنگ‌ها هستند، و کودکان فلسطینی در مظلومیتی مضاعف قرار گرفته‌اند، طفلِ معصوم‌هایی که جرم‌شان تنها زاده‌شدن در سرزمین مادری‌شان است.

وی با بیان اینکه جدی گرفتن مسئله نفوذ فرهنگی، مطالبه رهبرعزیزمان است، توضیح داد: مسئله نفوذ، هشدار اخیر رهبر انقلاب به مسؤلین است و فرمودند: ملت نمی‌پذیرند دشمنِ شکست خورده درمرزهای کشور با انواع ترفند و حیله، توطئه خود را در داخل پیش ببرند، ابزار نفوذ سخت اغوا، تهدید و تطمیع و ابزار نفوذ نرم القا و اقناع است.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به منویات رهبری گفت: در نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی زندگی یک مبارزه است، مبارزه‌ای مستمر، البته جهاد و مبارزه صرفاً قتال به‌معنای درگیری با دشمن درمیدان جنگ نظامی نیست و امروز دشمن در عرصه جنگ ترکیبی، هم تحریم و تحریف را با هم به میدان آورده است.

امام جمعه شهرستان پردیس ادامه داد: رسانه‌های انقلاب حضور میدانی مسئولان، حضور تیم های تخصصی امدادی و نیروهای خدماتی، بازخوانی موج همدردی ملت ایران و اقدامات معیشتی و تامین اعتبار برای قشر کارگران را در مقابل رسانه های غربی بازخوانی کردند.

حسینی خاطر نشان کرد: هدف نهایی درتبیین‌گری چنین مسئله‌ای این است که جمهوری اسلامی ایران، کارگران را ولیّ نعمت خود می‌داند ودغدغه مسئولین حتماً توجه به این حوزه است. به بیان رهبرمعظم انقلاب: جمهوری اسلامی و همه‌ی دست‌اندرکاران باید سپاسگزار جامعه‌ی کارگری باشند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته عملیات‌های بزرگی علیه لبنان انجام داده است، توضیح داد: درانفجار پیجرها ، ترور مقامات حزب الله تا حملات گسترده هوایی به جنوب و شرق لبنان شاهد بودیم که در عملیات انفجار دستگاه‌های الکترونیکی تنها شماری شهید شدند و در ماجرای حمله به ناحیه جنوبی بیروت هم چند تن از نیروها و فرماندهان حزب‌الله به شهادت رسیدند.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: رژیم صهیونیستی درجبهه‌های مختلف شکست‌های بزرگی را متحمل شده، اما سرشاخ‌ شدن با حزب‌الله که به مراتب قدرتمندتراز سایر گروه‌های مقاومت درمنطقه است عواقب پیش‌بینی‌ نشده‌ای برای اشغالگران خواهد داشت.

نمازگزاران شهرستان پردیس امروزبعد ازاقامه نمازجمعه همزمان با سایرشهرهای کشوردرحمایت ازمردم لبنان وغزه با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل ومرگ برآمریکا راهپیمایی کردند.

امام جمعه شهرستان بهارستان :حزب الله خط مقدم جبهه مقاومت در مبارزه با اسرائیل است

حجت الاسلام سید سجاد موسوی گفت : فرصت نیکوکاری هدیه الهی است که نباید از دست داد، کوچکی و بزرگی عمل مهم نیست، مهم نیکو بودن عمل است.

وی بیان کرد: شرکت در کار خیر و پیش قدم بودن یک توفیق الهی است والا کسانی هستند که کار خیر را انجام می دهند و کار خیر زمین نمی ماند، خوش به حال کسانی که پیش قدم در کار های خیری هستند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به حمله اسرائیل به لبنان اظهار داشت: اسرائیل بعد از شکست در غزه و نرسیدن به هیچ یک از اهداف خود ( آزادی اسرا و خلع سلاح و از بین بردن حماس) به دنبال انتقام از حزب الله لبنان و بازگرداندن آوارگان به شمال سرزمین اشغالی است به فضل الهی در مقابل حزب الله شکست سخت و جبران ناپذیری خواهد خورد.

وی ادامه داد: حزب الله خط مقدم جبهه مقاومت در مبارزه با اسرائیل است و با اینکه نشان داده چه قدر قوی و توانمند است و می تواند به تنهایی از پس اسرائیل برآید ولی جبهه مقاومت به وظیفه خود عمل می کند و با افتخار و تا آخرین لحظه در کنار حزب الله خواهد بود.

خطیب جمعه شهرستان بهارستان تصریح کرد: امروز دشمن در جنگ ترکیبی به باورهای دینی و سیاسی حمله می کند، دنبال ناامید کردن و مایوس کردن است ایمان مردم و ارزش‌های اسلامی و ملی را مورد هدف قرار داده در مقابل جنگ ترکیبی باید جهاد تبیین کرد، حقایق را بیان نمود، قدرت اسلام را نشان داد جبهه مقاومت در برابر جبهه باطل خودش را خلع سلاح نمی کند، عقب نشینی نمی کند، بلکه خودش را تجهیز می کند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره هفته دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس ما معیار و شاخص و الگو برای مبارزان حتی در فلسطین و لبنان است ما استقلال و امنیت خود را مدیون شهدا و رزمندگان هستیم و باید در برابر نفوذ و جنگ نرم دشمن به وظیفه خود عمل کنیم.

امام جمعه اسلامشهر :رژیم صهیونیستی نابود شدنی است 

حجت الاسلام محمدباقر برقراری ضمن محکومیت جنایات جدید رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان اظهار داشت: مهم این است که با حمایت از فلسطین و مقاومت لبنان، فلسطین را از دست غاصبان رها کرده و به دست صاحبانش برگردانیم.

نماز جمعه این هفته ی اسلامشهر در حالی برگزار شد که میز ارائه مشاوره و خدمت از سوی دادگستری، شهرداری و آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر برپا بود.

خطیب نماز جمعه اسلامشهر با تبیین تقوای الهی عنوان کرد: فتق الله و اطیعون ،یک مومن واقعی کسی است که مجهز به تقوای درونی است بدون نیاز به توجه، تقوا انسان را به دستورات الهی و جهاد و مقاومت می کشاند. امام خمینی (ره) توانست هشت سال دفاع مقدس را بر اساس همین تقوی هدایت کند، نه قانون و اجبار.

وی افزود: امروز اگر جبهه مقاومت از فلسطین و لبنان دفاع می کند، از مقام انسان ساز و مقاومت ساز تقواست، مقام معظم رهبری هم بر این اساس نظام مقدس اسلامی را زنده و پویا نگه داشته است و دشمن دنبال این است که این سرمایه بزرگ معنوی را از ما بگیرد. اگر درجامعه امروز ایمان سقوط کند دیگر سقوط شهر و کشورها معنایی ندارد و به فرموده شهید جهان آرا مراقب باشید در ایمانتان سقوط نکند.

امام جمعه اسلامشهر در ادامه با گرامیداشت روز جهانی ناشنوایان، نخبگان و روز جهانی سالمندان به تکریم و احترام ویژه سالمندان اشاره کرد:باید تکریم و احترام به سالمندان را به کودکانمان آموزش دهیم.

خطیب نماز جمعه اسلامشهر و نگاه ویژه به روز آتش نشان عنوان کرد: جهاد آتش نشانان قابل تقدیر و عینی است. اگر ما بخواهیم به این مناسبت که روز آتش نشان و ایمنی است توجه کنیم، ابتدا باید شعار "اول ایمنی و بعد کار" را به عمل نزدیک تر کنیم، اینگونه جان این عزیزان و مردم کشورمان از بلایا و حوادث ایمن می ماند. در حادثه ی دلخراش معدن طبس که جوانان و سرمایه های کشور پر پر شدند، اگر ایمنی سازی و استاندارسازی انجام می شد و آگاهی ها افزایش می یافت، اکنون این داغ بر دل ما و خانواده این عزیزان نبود.

برقراری بااشاره به سفر ریاست جمهور به آمریکا و نشست مجمع عمومی سازمان ملل افزود: در مسئله محور مقاومت موضع رییس جمهور با ارزش و ستودنی است.

امام جمعه اسلامشهر بیان کرد:به فرموده ی رهبری که در جمع پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس تاکید کردند: مراقب باشید نفوذی هایی در ارگان ها نفوذ نکنند نفوذ در جنگ نرم ، از طریق اقناع است نه ترغیب.

وی با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین بیان کرد: سیاست بیگانگان این است که اسراییل غاصب جنگ داخلی در لبنان ایجاد کند، ولی آحاد مردم لبنان، امنیت خودشان را در گرو حزب الله لبنان می دانند و دشمن نتوانست به این هدفش دست یابد.

امام جمعه پاکدشت : رژیم صهیونیستی درباتلاق دست و پا می زند

حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه های عبادی سیاسی و دشمن شکن این هفته نمازجمعه با بازخوانی توطئه دشمنان در از بین بردن وحدت بین مسلمانان جهان اظهار داشت: هدف دارند وحدت امت با امام را برهم بزنند و هم وحدت ملت با دولت و هم وحدت با اقوام و مذاهب را برهم بزنند و شیعه و سنی را به جان هم بیندازند.

وی افزود: در عرصه جبهه مقاومت ایجاد بدبینی و شائبه کردند و اختلاف بین ایرانی،عراقی، لبنانی، فلسطینی و سوری را آغاز کردند، این توطئه دشمن است.

وی در ادامه با اشاره به نبودن مرزبندی در قرآن کریم در بین ملت های مسلمان بیان کرد: در اسلام مرز بندی های جغرافیایی قومیتی و جناحی را نداریم. در قرآن کریم بارها بیان شده همه مومنان برادر هستند و ید واحده هستند. امت واحده اسلامی را در مقابل دشمن مشترک شکل بدهند.

جوکار در ادامه به توطئه دشمنان اسلام در ۸سال دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: نظام سلطه و جبهه استکبار آمریکا جنایتکار، رژیم کودک کش استکبار و حامیان شان، جنگ ۸سال دفاع مقدس را برملت ایران تحمیل کردند و به دنبال ریشه کنی عقاید اسلامی و بعداز آن به دنبال تصرف سرزمین اسلامی ما بود.

وی عنوان کرد: همان ها امروز در مقابل جبهه مقاومت صف آرایی کردند، هدف آنها هنوز هم اسلام است. هدف آنها یک کشور و مملکت و یک خاک نیست مجموعه کشورهای اسلامی به عنوان یک زنجیره بهم پیوسته است.

امام جمعه پاکدشت تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گیر کرده و دست و پا می زند راه به جای نمی برد آمد برای فرار جنگی را در جنوب لبنان آغاز کرد. اما به فضل الهی قتلگاه صهیونیست ها خواهد شد.

وی در پایان یادآورشد: کشتار مردم بیگناه نشانه قدرت نیست بلکه نشانه ضعف و استیصال و شکست رژیم صهیونیستی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha