۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85611967
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۰ سوارکار در مسابقات پرش با اسب زنجان رقابت کردند

زنجان - ایرنا - مسابقات پرش با اسب استان زنجان با حضور ۱۱۰ ورزشکار در محل باشگاه سوارکاری المپیک زنجان برگزار شد.

رئیس هیات سواری استان زنجان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات استانی اسب سواری در پنج رده مختلف و حضور تعدادی از میهمانان از استان همدان برگزار شد.

محمدرضا رجبی خمسه افزود: این مسابقات با هدف حضور پر قدرت ورزشکاران در مسابقات قهرمانی استان بود.

وی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی ها مقرر بود که مسابقات قهرمانی اسب سواری استان روزهای ۱۹ و ۲۰ مهر امسال برگزار شود اما به دلیل تلاقی با رخداد کشوری به روزهای سوم و چهارم آبان امسال موکول شد.

این مسوول ورزشی برگزاری مسابقات مختلف اسب سواری در استان را امید بخش عنوان کرد و گفت: تداوم برگزاری چنین مسابقاتی علاوه بر پاسخگویی به مطالبات علاقه مندان این رشته به پویایی و رشد آن نیز منتهی می‌شود.

وی تصریح کرد: اسب سواری این استان روند شکوفایی خود را طی می‌کند که امیدواریم با بها و ارزش گذاری هرچه بیشتر این روند همچنان تداوم داشته باشد.

رجبی خمسه خاطرنشان کرد: هم اکنون در استان زنجان ۱۵ باشگاه سوارکاری فعالیت می کنند که از این تعداد هشت باشگاه مربوط به شهرستان زنجان است که دارای مجوز رسمی و یا در شرف تمدید مجوز هستند.

وی با بیان اینکه از هشت باشگاه موجود در شهرستان زنجان ۶ باشگاه از لحاظ فضا و وسعت، جوابگوی ورزشکاران است افزود: از لحاظ استانداردهایی که برای مانژهای تمرین و مسابقه نیاز است نیز باشگاههای ما در سطح خوبی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha