مسیر مقاومت تا نابودی رژیم صهیونسیتی ادامه دارد

خرم‌آباد - ایرنا - استاد حوزه و دانشگاه گفت: مسیر محور مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه دارد و پشیمانی وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت‌الاسلام قاسم متقی نیا روز چهارشنبه در تجمع اعتراض‌آمیز مردم خرم‌آباد در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی اظهار کرد: نظام سلطه برای برهم زدن منطقه برنامه‌ریزی و محور نبرد و ناامنی را علیه ایران قرار داده است.

وی گفت: نظام سلطه به دنبال تغییر موازنه قدرت در منطقه بود؛ همچنین دشمنان قصد داشتند با فشار و اعمال زور بتوانند منافع خود را تامین کنند؛ اما جمهوری اسلامی با تربیت مکتب مقاومت نقشه آنان را بر هم زد.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: محور مقاومت افرادی را تربیت کرد که هرکدام به تنهایی مکتب هستند، سید حسن نصرالله یک مکتب است ؛ جسم ایشان به سوی خدا پرواز کرد؛ اما راه ایشان ادامه دارد.

متقی نیا با بیان اینکه استحکام سازمانی و نیروی انسانی از جمله اقدامات شهید نصرالله بود؛ یادآور شد: این مسیر ادامه داشته و پشیمانی وجود نخواهد داشت و اقدام شب گذشته در قالب وعده صادق ۲ اعتماد و اعتقاد به مکتب شهید قاسم سلیمانی را نشان داد.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را هدف قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha