۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85615591
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ابهت موشکی ایران با عملیات وعده صادق(۲) به دنیا ثابت شد

ایلام - ایرنا - نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: ایران اسلامی با اجرای عملیات وعده صادق(۲) به جهان سلطه فهماند که بر سر امنیت خود با هیچ نیروی متخاصمی مدارا نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین "وعد مرادبیگی" روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهادت سید حسن نصرالله، اظهار کرد: سپاه و ارتش جمهوری اسلامی دیشب وعده صادق دوم را در جواب شیطنت‌های خباثت‌بار اسرائیل را محقق کردند و دنیا فهمید ایران به فرماندهی رهبر معظم کل قوا با کسی در خصوص امنیت و اقتدار ایران اسلامی سر شوخی ندارد.

وی افزود: جهان قبل از انقلاب اسلامی دارای یک قطب بر اساس قوانین جبهه استکبار بود که کشورها را به زیر سلطه خود کشانده بودند اما بعد از پیروزی انقلاب دنیا به ۲ قطب امت ها و دولت ها تبدیل شد.

حجت الاسلام مرادبیگی یادآور شد: ماهیت دولت ها بر اساس میزان تسلط جهان سلطه بر آنها بود اما حرکت ملت‌ها با تأسی از انقلاب اسلامی برخلاف دولت‌های متبوع بر مدار و اساس آزادی اندیشی و مبارزه با ظلم بود.

وی بیان کرد: تلاش سردمداران استکبار و ابرقدرت‌های جهان و دولت‌های وابسته به آنها حفظ رژیم اسرائیل و خواسته ملت‌های آزاده نیز نابودی و اضمحلال این رژیم غاصب و کودک‌کش است.

ابهت موشکی ایران با عملیات وعده صادق(۲) به دنیا ثابت شد

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: باتوجه به انبوه جنایات اسرائیل در حق مردم منطقه به ویژه فلسطین و لبنان، بیشتر ملت‌ها در اقصی نقاط دنیا برخلاف دولت‌هایشان با اقتدا به ایران اسلامی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اعتراضات و خشم خود نسبت به جنایات این رژیم را نشان داده‌اند.

وی ادامه داد: حرکت مقتدارانه ایران اسلامی در تحقق عملیات وعده صادق ۲ موجی از شادی و غرور در بین ملت های آزادی خواه ایجاد کرد و ایران اسلامی نیز با در هم شکستن ابهت پوشالی اسرائیل اقتدار خود را به دنیا و ابرقدرت های جهان نشان داد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی افزود: اسرائیل هرچن در حماقت اخیر خود با ترور سید حسن حزب الله سعی در خدشه دار و جریحه دار کردن غرور ایران، حزب الله و جبهه مقاومت داشت اما با همین حرکت نسجنیده زمان نابودی خود را تسریع بخشید.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ایران با اتمام عملیات وعده صادق ۲ با قاطعیت و صراحت به اسرائیل و حامیانش پیام داد که در صورت هرگونه اشتباه و خطایی، پاسخی کوبنده تر دریافت خواهند کرد.

ابهت موشکی ایران با عملیات وعده صادق(۲) به دنیا ثابت شد

وی ضمن قدردانی از مواضع هوشمندانه رییس جمهور در خصوص عملیات شب گذشته، یادآوری کرد: برخی عناصر غربزده داخلی تلاش کردند که هیچگونه عملیاتی علیه اسرائیل توسط ایران رخ ندهد.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای خبرگان رهبری ادامه داد: ایران همواره در سایه توکل به خداوند و تبعیت از رهبری پیروز میدان مبارزه علیه دشمنان بوده است.

وی اظهار کرد: دشمن می داند توان مبارزه نظامی با ایران را ندارد از راه دین زدایی و جنگ نرم وارد عرصه نبرد شده است تا جوانان ایرانی را از ماهیت واقعی خود دور سازند.

حجت الاسلام مرادبیگی، دین محوری، دشمن شناسی، شجاعت و توکل به خداوند را از ویژگی‌های برجسته سید حسن نصرالله برشمرد و گفت: حزب الله یک نهال کوچک بود که توسط این فرمانده و مدیر زیرک به درخت تناور تبدیل شد و اکنون مبارزان حزب الله از قدرت موشکی در برابر اسرائیل برخوردار هستند.

به گزارش ایرنا، این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، فرماندهان نظامی و مسئولان دستگاه های اجرایی در شبستان مصلی امام خمینی (ره) شهر ایلام برگزار شد.

ابهت موشکی ایران با عملیات وعده صادق(۲) به دنیا ثابت شد

رجزخوانی، مداحی و برگزاری آیین سنتی هوره از جمله بخش های این مراسم بود.

عملیات موشکی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با عنوان وعده صادق ۲ و با رمز یا رسول الله (ص) در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی و ترور شهیدان اسمائیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر سید عباس نیلفروشان انجام گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha