استاندارتهران: تکمیل مسکن‌های مهر ونهضت ملی در دماوند اولویت دارد

دماوند - ایرنا - استاندارتهران گفت: تکمیل مسکن مهر و واحدهای نهضت ملی یکی از اولویت های دولت در خصوص واحدهای مسکونی درشهرستان دماوند است .

به گزارش ایرنا ، علیرضا فخاری روز یکشنبه در جلسه شورای مسکن استان تهران اظهار داشت : تکمیل خدمات باقیمانده روبنایی مساکن مهر ، تکمیل واحدهای مساکن نهضت ملی و خدمات روبنایی مدرسه و مسجد و خدمات ورزشی و فضای سبز و آسفالت معابر الویت دولت در خصوص مسکن در شهرستان دماوند است .

استاندارتهران: تکمیل مسکن‌های مهر ونهضت ملی در دماوند اولویت دارد

همچنین استاندار تهران به نمایندگان بانکهای عامل استان به جهت عدم شرکت در جلسه شورای مسکن استان تهران در روز جاری دستوراتی را صادر کرد.

یکصد و دهمین جلسه شورای مسکن استان تهران، پنجمین جلسه در سال ۱۴۰۳ با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان دماوند تشکیل شد.

از مهمترین موارد مطروحه در جلسه امروز ارائه گزارش پروژه های نهضت ملی مسکن توسط اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران بود.از دیگر موارد در این جلسه بیان مشکل جابجایی خط اصلی لوله گاز در پروژه مسکن تهرانسر و ارائه گزارش بانک مسکن در خصوص آخرین وضعیت پروژه سبحان قرچک است .

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی و مسکن از پروژه نهضت ملی دماوند

استاندارتهران: تکمیل مسکن‌های مهر ونهضت ملی در دماوند اولویت دارد

ارسلان مالکی معاونت وزارت راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی و مسکن از پروژه نهضت ملی دماوند بازدید کرد.

این بازدید با حضور زمانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران، غراوی معاونت استاندار تهران و همچنین فرماندار شهرستان دماوند و دیگر معاونین و مسئولین مربوطه انجام گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران در این بازدید گزارشی در خصوص زمان بندی در تکمیل واحدها، پیاده‌روسازی، معابر و ورودی پارکینگ‌ها، جدول‌سازی و همچنین تسریع در روند اجرای پروژه ارائه کرد.

مالکی با بازدید از واحدهای ساخته شده ابراز رضایت و خشنودی از ساخت مسکن ملی دماوند نمودند و از مهندس زمانی و همه کارکنان بنیاد مسکن استان تهران تشکر به عمل آوردند.

وی با بیان اینکه چهره سایت‌های مسکن مهر شهرستان دماوند به سرعت تغییر خواهد کرد گفت: زمین در اختیار می گذاریم که شهرداری خرج خدمات روبنایی مساکن مهر کند.

استاندار تهران نیز گفت: باید وضعیت خدمات ناقص سایت‌های مسکن مهر دماوند تمام شود، امروز وزارت راه و شهرسازی پای کار آمده تا بهترین خدمات رسانی به مردم انجام شود.

شهرستان دماوند در شرق استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha