۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۴۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85624085
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پیگیری مسابقات وزنه‌برداری لیگ برتر کشور در رشت

رشت - ایرنا - مرحله نخست لیگ برتر وزنه‌برداری جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های مردان کشور گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت، شامگاه پنجشنبه با معرفی نفرات برتر اوزان مختلف در رشت پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در جریان این مسابقات، در دسته ۸۱ کیلوگرم و در رده سنی جوانان، امیرحسین قربانی از ملی حفاری به مقام قهرمانی دست یافت و در رده سنی بزرگسالان نیز علی مکوندی از تیم مناطق نفت خیز مقام نخست را کسب کرد.

همچنین در رقابتهای دسته ۹۶ کیلوگرم، در رده سنی جوانان امیرحسین سپه از ملی حفاری عنوان نخست را کسب کرد و در رده سنی بزرگسالان، علیرضا معینی از ملی حفاری اول شد.

در رقابتهای دسته ۱۰۲ کیلوگرم نیز ابوالفضل زارع در هر ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان مقام نخست و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

مرحله نخست رقابتهای وزنه برداری لیگ برتر جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور از روز چهارشنبه با حضور حدود ۱۰۰ وزنه‌بردار در قالب هفت تیم از استانهای کشور در سالن وزنه‌برداری جهان پهلوان محمود نامجو در مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت آغاز شد.

در این دوره از مسابقات و در رده سنی جوانان، تیمهای وزنه برداری مناطق نفت خیز، ملی حفاری،, عقاب نیروی هوایی، نزاجا ارتش، دانشگاه آزاد اسلامی، فولاد درخشان گیلان و مهرگان بهنام فارس و در رده سنی بزرگسالان، تیم‌های ملی حفاری، مناطق نفت خیز، پدافند هوایی، عقاب نیروی هوایی، نزاجا ارتش و فولاد درخشان گیلان حضور دارند.

وزنه برداران شرکت کننده در این دوره از مسابقات در اوزان ۵۵، ۶۱، ۶۷، ۷۳، ۸۱، ۸۹، ۹۶، ۱۰۲، ۱۰۹ و به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم با هم به رقابت می پردازند.

رقابت‌های وزنه برداری لیگ برتر جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های مردان کشور به مدت سه روز در سالن وزنه‌برداری جهان پهلوان محمود نامجو مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت ادامه دارد.

مسابقات وزنه‌برداری لیگ برتر جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های مردان کشور در سه مرحله برگزار می شود که استان گیلان میزبان نخستین دوره این رقابت‌ها است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha