۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85627116
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بانوی کاراته‌کا همدان با نشان جهانی تاریخ ساز شد

همدان- ایرنا- رئیس هیات کاراته همدان گفت: "یلدا نقی بیرانوند" کاراته کا اهل شهرستان کبودرآهنگ با کسب نشان برنز جهان در ورزش این استان تاریخ ساز شد.

سیدمهدی وفایی روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیرانوند در ترکیب تیم ملی کاراته رده سنی امید کشورمان عازم مسابقات جهانی ایتالیا شده بود و در نخستین تجربه حضورش توانست به مدال برسد.

وی بیان کرد: مدال برنز بیرانوند برای نخستین بار در تاریخ ورزش همدان به ثمر نشست و افتخار ارزنده‌ای برای جامعه کاراته استان است.

وفایی ادامه داد: بیراوند پس از موفقیت در مسابقات آسیایی، در اولین تجربه حضورش در مسابقات کاراته قهرمانی جهان نیز موفق ظاهر شد و نام خود را در ویترین افتخارات ورزش استان همدان و کشور ماندگار کرد.

بانوی کاراته‌کا همدان با نشان جهانی تاریخ ساز شد

وی افزود: سیزدهمین دوره پیکارهای کاراته قهرمانی رده‌های پایه جهان در کشور ایتالیا برگزار شد و در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم یلدا نقی بیرانوند موفق شد با نتیجه ۶ بر صفر "ریم دوآری" حریف مراکشی خود را شکست داده و مدال برنز این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: این کاراته کا همدانی تا پیش از رسیدن به دیدار رده‌بندی حریفانی از کانادا و ترکیه را شکست داد و در بازی سوم پنج بر سه نتیجه را به اسگاردلی از کرواسی واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت، سپس در این گروه ۱۰ بر ۹ سارا اوناس از الجزایر را برد و راهی دیدار رده‌بندی شد.

وی یادآور شد: برنامه‌ریزی لازم برای استقبال باشکوه از این بانوی تاریخ ساز کاراته انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha