معاون استاندار کرمانشاه: تقویت اقتصاد کشور از کانون خانواده‌ها شکل می‌گیرد

کرمانشاه - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: تقویت اقتصاد کشور و رسیدن به قله‌های افتخار از کانون خانواده‌ها شکل می‌گیرد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، وحید محمدی در آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده طرح جامع تشویق که با مشارکت دبیرستان هوشمند کرمانشاه برگزار شد در جمع والدین دانش آموزان این دبیرستان اظهار کرد: برای رسیدن به یک اقتصاد شکوفا، مشارکت خانواده و مدارس در راستای تربیت دانش آموزان از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه این علم است که می تواند یک کشور را قدرتمند سازد اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع تربیت اقتصادی و حرفه‌ای در جامعه، نظام تعلیم‌وتربیت باید نسل آینده‌ساز کشور را به‌گونه‌ای تربیت کند که ضمن درک مفاهیم اقتصادی در چارچوب و راستای فعالیت‌های اقتصادی در مقیاس خانوادگی، ملی و جهانی مشارکت کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تاکید کرد: اگر وزیر امور خارجه و رئیس مجلس ما در این شرایط جنگی به لبنان سفر می کنند این نشان‌دهنده اقتدار ایران اسلامی در جهان است که این اقتدار نتیجه تلاش جوانان ما در عرصه های مختلف علمی و اقتصادی است.

محمدی یادآور شد: این اقتدار و قدرت ایران اسلامی است که امروزه مردم ایران در ناامن ترین منطقه جهان با آرامش در حال زندگی کردن هستند.

معاون استاندار کرمانشاه: تقویت اقتصاد کشور از کانون خانواده‌ها شکل می‌گیرد

موفقیت دانش آموزان در گرو ارتباط والدین و مدرسه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این مراسم با بیان اینکه آن چیزی که می تواند کشور ما را قدرتمند سازد علم و دانش است اظهار کرد: در دنیای کنونی اگر می خواهیم در عرصه های مختلف حرفی برای گفتن داشته باشیم باید به بحث علم آموزی و آموزش و پرورش توجه ویژه ای کنیم.

سلمان محمدی افزود: این مسیر مهم را نمی شود طی کرد مگر آنکه در راستای مدرسه محوری و براساس سند تحول بنیادین که به نوعی حلقه وصل حاکمیت و جامعه است دانش آموزان تربیت و آموزش داده شوند.

معاون استاندار کرمانشاه: تقویت اقتصاد کشور از کانون خانواده‌ها شکل می‌گیرد

وی با تاکید بر همگامی و همکاری والدین با مدارس به عنوان دو بال موفقیت دانش آموزان تاکید کرد: بر همین اساس اولیا و مربیان باید به یک نگاه و فهم مشترک دست پیدا کرده و همانطور که انتظار داریم خانه مدرسه دوم دانش آموزان باشد مدرسه نیز به خانه دوم آنها تبدیل شود.

محمدی با انتقاد از جزیره ای عمل کردن در نظام آموزش و پرورش یادآور شد: اگر می خواهیم ایرانی قوی و مقتدر داشته باشیم باید با مدارس بازگشته و در راستای تقویت و توجه بیشتر به آنان بوده و در کنار آن با دستگاه های برون سازمانی نیز مشارکت داشته باشیم.

معاون استاندار کرمانشاه: تقویت اقتصاد کشور از کانون خانواده‌ها شکل می‌گیرد

در ادامه این مراسم ضمن رونمایی از تندیس طرح "جامع تشویق" از شماری از دانش آموزان این دبیرستان که در زمینه های مختلف موفق به کسب عنوان استانی و کشوری شده بودند نیز با اهدای این تندیس قدردانی شد.

قدردانی از چند آتش نشان نمونه و اجرای نمایش آرش کمانگیر از دیگر برنامه های این مراسم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha