مسابقات رالی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی در قشم برگزار شد

قشم - ایرنا - مسابقات رالی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش امروز (پنجشنبه) در بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این رالی خانوادگی با شرکت ۲۰ خودرو دارای یک راننده و یک نقشه خوان به مسافت ۷۳ کیلومتر در مسیر شهرهای قشم - درگهان و بالعکس برگزار شد.

در این رقابت اتومبیل رانی خانوادگی که توسط اداره ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم برنامه ریزی و اجرا شد شرکت کنندگانی از استان های فارس، یزد، کرمان، هرمزگان و جزیره قشم حضور داشتند.

این رالی معمایی شهری با هدف ترویج نشاط و شادی و توسعه ورزش اتومبیل رانی در بین خانواده‌ های شرکت کننده از مقابل هتل سورینت قشم آغاز و تا شهر بندری درگهان در مسیر رفت و برگشت ادامه یافت.

یکی از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقه رالی خانوادگی در جزیره قشم فراهم کردن بسترهای لازم برای شناساندن هرچه بیشتر جاذبه های طبیعی و گردشگری این جزیره که بزرگ ترین جزیره خلیج فارس عنوان شده است.

در اجرای این مسابقه مسیر برگزاری رالی به نحوی طراحی شده که خودروها از کنار مناظر طبیعی و گردشگری و همچنین سواحل زیبای جزیره قشم عبور کنند.

جزیره قشم به عنوان بزرگ ترین جزیره خلیج فارس با داشتن سواحل زیبا و امکانات برگزاری ورزش‌های دریایی، هوایی و ساحلی در جنوب ایران واقع شده است.

این جزیره با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha