ضرورت اختصاص بودجه ملی برای ساماندهی گلزار شهدای کرمان

کرمان - ایرنا - در بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از گلزار شهدای کرمان، تاکید شد برای ساماندهی این گلزار، بودجه ملی اختصاص یابد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، به همراه استاندار و جمعی از مسئولان روز شنبه از گلزار شهدای کرمان و مجموعه تله‌کابین ملل، بازدید کردند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در حاشی این بازدید، گفت: گلزار شهدای کرمان، به‌خاطر شهدای عزیزی که در آن آرمیده‌اند، به‌ویژه سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، نیازمند توجه ویژه است و مجموعه تفریحی تله‌کابین ملل، نیز در نزدیکی گلزار شهدا قرار دارد.

غلامرضا تاجگردون، خاطرنشان کرد: در نشستی که با استاندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرمان داشتیم، طرح ساماندهی گلزار شهدا ارائه شد.

وی افزود: در زمینه بودجه ایجاد پردیس شهید حاج قاسم سلیمانی که ساماندهی گلزار شهدا را هم در بر خواهد داشت، مقرر شد در قالب بودجه ۱۴۰۴ شهرداری کرمان، مساعدت کنیم.

شهردار کرمان هم بیان کرد: در جلسه‌ای که با رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس داشتیم، حول محور بودجه استان صحبت شد، اما در خصوص طرح جامع گلزار شهدای کرمان که دغدغه شهرداری و استان است نیز صحبت شد و درخواست کردیم ردیف بودجه ویژه‌ای برای طرح جامع ساماندهی گلزار شهدا، اختصاص پیدا کند.

محسن تویسرکانی، افزود: رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با این موضوع موافقت کرد و قرار شد مکاتبات را انجام دهیم تا این موضوع در لوایح بودجه در سطح ملی لحاظ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha