سالن ورزشی بافت فرسوده شهر قشم ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
عکس تزئینی است

قشم - ایرنا - شهردار قشم گفت: پروژه سالن ورزشی چند منظوره در بافت فرسوده شهر قشم در دست اجرا است که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا نیمه نخست سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری خواهد رسید.

میرداد میردادی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: سالن ورزشی چند منظوره شهرداری قشم از جمله پروژه های بازآفرینی بافت فرسوده شهر قشم است که با حضور استاندار هرمزگان کلنگ آن به زمین زده شد و هم اینک به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی رسیده است.

وی ادامه داد: ساخت این سالن ورزشی با اعتباری حدود ۲۱۹ میلیارد ریال در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۱۰۰ مترمربع در حال انجام است.

شهردار قشم توضیح داد: این پروژه بخشی از سایت مشارکتی شهرداری و سازمان منطقه آزاد قشم به وسعت پنج هزار و ۶۰۰ مترمربع، ویژه محلات هدف بازآفرینی شهری قشم شامل پایگاه سلامت به مساحت ۶۵۰ مترمربع، سالن ورزشی چند منظوره به مساحت یک‌هزار و ۱۰۰ مترمربع، زورخانه به مساحت ۷۰۰ مترمربع، فضای بازی کودکان به مساحت ۳۱۰ مترمربع، پارکینگ به مساحت ۴۰۰ مترمربع، زمین والیبال به مساحت ۲۰۰ مترمربع، فضای سبز به مساحت ۵۵۱ مترمربع و پیاده رو به مساحت یک‌هزار و ۴۱۸ مترمربع است.

میردادی اضافه کرد: شهرداری قشم در سال ۱۴۰۳ حدود ۲ هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال پروژه عمران شهری در دستور کار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha