۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۱
کد خبرنگار: 5678
کد خبر: 85633437
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آسیب های فضای مجازی با پیوند اولیا و مدارس قابل برطرف شدن است

قزوین – ایرنا - مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: معضل امروز که در سلامت جسم، روح و روان دانش آموزان تاثیر بسیاری گذاشته، آسیب های مخرب فضای مجازی بوده که این موضوع با پیوند موثر انجمن اولیا و مربیان با مدارس قابل حل است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اعظم گودرزی روز یکشنبه در همایش استانی هفته بزرگداشت پیوند انجمن اولیا و مربیان، اظهار کرد: تحقیقاتی که برروی آسیب شناسی مخرب فضای مجازی صورت گرفته نشان می دهد که نقش والدین در کنترل آسیب های مخرب فضای مجازی بر فرزندان بسیار پر رنگ بوده و در همین راستا پیوند اولیا با مدارس در راستای کاهش آسیب های فضای مجازی ضروری است.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش افزود: والدین باید الگوهای مناسبی را برای استفاده از فضای مجازی کودکان و نوجوانان تعریف و پیاده سازی کنند و از آنجایی که انجمن اولیا و مربیان یک انجمن اثرگذار و اثرپذیر بوده که هم سود فردی و اجتماعی دارد.

گودرزی خاطرنشان کرد: ارتباط موثر انجمن اولیا و والدین با مدارس و نقش مشورتی آنها در تعلیم و تربیت نه تنها برای فرزندان خود بلکه در تمام جامعه اثرگذار بوده و والدین و خانواده ها باید در تعریف استفاده صحیح الکوی رفتاری از فضای مجازی به کمک آموزش و پرورش بیایند.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: شعار امسال هفته بزرگداشت پیوند انجمن اولیا و مربیان با خانواده با توجه به اهمیت و نقش سازنده این انجمن در تعلیم و تربیت "برای ایران، برای خانواده" انتخاب شده و همانطور که در سند تحول بنیادی مطرح شده، مدرسه نقطه اتصال حاکمیت و جامعه بوده و مدارس کانون تربیتی محلات هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha