۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۶:۵۸
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85639905
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه سنندج: نتیجه تجاوز رژیم صهیونیستی رسوایی و شکست بود

سنندج- ایرنا- امام‌ جمعه سنندج با بیان اینکه تجاوز نظامی دیشب رژیم صهیونیستی به ایران با شکست مواجه شد، گفت: پدافند هوایی کشورمان با موفقیت این حمله را دفع کرد و بزرگترین رسوایی برای اسرائیل کودک کش و غاصب رقم خورد.

ماموستا فایق رستمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حمله اسرائیل به ایران بزرگ‌ترین اشتباه و بازی با دم شیر بود و تاوان سنگینی خواهد داشت چرا که اینجا فلسطین، غزه و لبنان نیست بلکه اینجا ایران قدرتمندی است که رزمندگانش همیشه آماده‌ دفاع از خاک میهن هستند و هرگز به دشمنان این آب‌وخاک اجازه دست‌درازی نخواهند داد.

وی با بیان اینکه حمله دیشب اسرائیل به ایران اشتباه بزرگی برای این رژیم غاصب است، افزود: ایران یکی از بزرگترین قدرت‌های منطقه است و همه کشورهای جهان این امر را به‌خوبی از توان و قدرت نظامی آن دیده‌اند.

امام جمعه سنندج تاکید کرد: تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده است که هر کجا تعرضی به این خاک صورت‌گرفته، پاسخی کوبنده به متعرض داده شده است پس باید اسرائیل بسیار وحشت‌زده از پاسخ کوبنده ایران باشد.

ماموستا رستمی با بیان اینکه ملت ایران هرگز در برابر مستکبران سر تسلیم و تعظیم فرود نمی‌آورد، گفت: انقلاب اسلامی ادامه‌دهنده راه حق و حقیقت و پیروزی است و جبهه استکبار و رژیم صهیونیستی قطعاً توان استقامت در مقابل این راه را ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ملت ایران اسلامی همیشه و تا آخرین‌نفس همراه ولایت بوده و تا شهادت پای مکتب حق بوده و هرگز در برابر مستکبران سر تسلیم فرود نیاورده است.

ماموستا رستمی ادامه داد: نابودی دشمن و پیروزی اسلام در برابر کفر وعده خدا در قرآن است، پس هرگز دشمن کافر توان تسلط بر اسلام را نخواهد داشت چرا که پیروزی از آن مسلمانان است.

وی افزود: انزجار و نفرت مردم چه مسلمان و چه غیرمسلمان در جهان تنها چیزی است که این روزها برای اسرائیل مانده و این رژیم غاصب با این‌گونه رفتارهای خود گور خود را در مقابل مسلمانان جهان کنده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha