نماینده ولی فقیه در کردستان شهادت دلاورمردان ارتش را تسلیت گفت

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان در پیامی شهادت چهار تن از دلاوران ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی تجاوز رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، در پیام روز یکشنبه حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی آمده است: با کمال تأسف و تألم، خبر شهادت چهار تن از دلاوران ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهیدان سرگرد حمزه جهاندیده، محمد مهدی شاهرخی فر، سجاد منصوری و مهدی نقوی، که در دفاع از حریم میهن اسلامی و در برابر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، جان خود را فدای وطن کردند، دل‌های ما را به درد آورد.

در ادامه بیان شده است: این شهیدان بزرگوار، از شهدای پدافند هوایی کشور هستند که با ایثار و فداکاری، در خط مقدم دفاع از حریم میهن اسلامی قرار گرفتند و نشان دادند که عشق به وطن و مردم، بالاترین ارزش‌هاست؛ فداکاری و جانفشانی آن‌ها در راه حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور، همواره در یاد و خاطر ما خواهد ماند و ما را به ادامه‌ راهشان ترغیب می‌کند.

همچنین آمده است: اینجانب ضمن ابراز همدردی عمیق با خانواده‌های محترم این شهیدان و ملت بزرگ ایران، از خداوند متعال طلب رحمت و مغفرت برای آن‌ها و صبر و شکیبایی برای بازماندگان خواستارم؛ یقین داریم که روح این شهیدان، همواره در کنار ما خواهد بود و ما را در مسیر حق و حقیقت یاری خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha