۷ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۱۲
کد خبر: 81857741
T T
۰ نفر
فرماندار شيراز و مدير كل ورزش و جوانان فارس از تمرينات تيم فجر ديدن كردند

شيراز- ايرنا- فرماندار شيراز و مديركل ورزش و جوانان فارس از نزديك از تمرينات تيم فجر شهيد سپاسي شيراز ديدن كردند و با بازيكنان اين تيم به گفت وگو پرداختند.

مديركل ورزش و جوانان فارس در حاشيه اين بازديد كه عصر شنبه در حافظيه شيراز برگزار شد در گفت وگو با ايرنا بيان داشت: تيم فجر شهيد سپاسي تنها نماينده فارس در مسابقات فوتبال ليگ دسته اول كشور است كه متاسفانه چند سالي است از ليگ برتر ايران دور است.
حيدرعلي كامياب افزود: حيف است كه اين استان در ليگ برتر تيم نداشته باشد از اين رو وظيفه خود مي دانيم كه از تيم فجر حمايت كنيم.
وي ادامه داد:تيم فجر در مسابقات ليگ دسته اول كشور شرايط بسيار خوبي دارد و بايد از اين فرصت استفاده شود و شرايط صعود هرچه بهتر اين تيم را به ليگ برتر فراهم كنيم.
مديركل ورزش و جوانان فارس اظهار كرد:براي موفقيت اين تيم همه بايد كمك كنند چرا كه با صعود تيم فجر به ليگ برتر شاهد شكوفايي دو باره فوتبال فارس خواهيم بود و تماشاگران بيشتري هم به ورزشگاه خواهند آمد.
در پايان اين ديدار نيز به دليل موفقيت هاي اخير تيم فجر و صدرنشيني دردسته اول به بازيكنان اين تيم پاداش داده شد.
تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز در هفته هفدهم مسابقات فوتبال دسته اول كشور، نهم آذر ماه جاري در ورزشگاه حافظيه شيراز ميزبان تيم فولاد يزد خواهد بود.
با پايان يافتن هفته شانزدهم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه هاي كشور، تيم فجر با 35 امتياز در صدر قراردارد، پيكان تهران با 33 امتياز دوم است و خونه به خونه بابل هم با 29 امتياز در رده سوم قرار دارد.
در مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه هاي كشور 20 تيم حضور دارند كه پس از انجام 38بازي تيم هاي اول تا سوم به صورت مستقيم جواز حضور در فصل آينده ليگ برتر را كسب خواهند كرد.ك/3
7368 /6118