ساري - هفته بيست و چهارم ليگ برتر فوتبال مازندران با تداوم صدرنشيني تيم فوتبال هيات رزمندگان جويبار و تلاش ديگر تيم هاي مدعي براي رسيدن به صدر جدول رده بندي اين رقابت ها به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در رقابت های این هفته كه در شش شهر مازندران برگزار شد ، تیم هیات رزمندگان جویبار به رغم كسب تساوی خارج از خانه مقابل وحدت فریدونكنار ، با 44 امتیاز در صدر جدول رده بندی باقی ماند .

وحدت فریدونكنار با كسب این تساوی 29 امتیازی شد ودر رده نهم جدول رده بندی قرار گرفت .

در دیگر دیدار حساس این هفته ، تیم شهرداری سرخرود در ساری با دو گل از سد تیم علوم پزشكی گذشت و با 42 امتیاز ، جدی ترین تعقیب كننده تیم صدرنشین این رقابت ها باقی ماند .

تیم فوتبال علوم پزشكی با این شكست و 20 امتیاز ، همچنان در رده دوازدهم جدول رده بندی باقی ماند تا سایه سقوط به لیگ دسته اول فوتبال مازندران را بیش از پیش احساس كند .

تیم مقاومت شهدا كوتنا نیز در دیگر دیدار حساس این هفته با نتیجه 3 بر 1 ، میهمان خود شهدای بابلسر را مغلوب كرد تا پس از تیم سرخرود با 41 امتیاز ، در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرد .

تیم سقوط كرده استعدادهای درخشان آمل در خانه مقابل مقیم داماش كوتنا با یك گل پیروز شد ، استقلال لموك قائمشهر 3 بر 1 ، تیم شهدا ساری را برد و تیم انتهای جدولی دریای بابل در خانه ، بازرگانان چالوس را با نتیجه یك بر صفر شكست داد .

بر اساس قرعه كشی انجام شده ، تیم فوتبال شهید كریمی جویبار در این هفته با قرعه استراحت رو به رو شد .ك/3

7331/1654