۱۰ بهمن ۱۳۹۰، ۹:۵۰
کد خبر: 30787671
T T
۰ نفر

خرم آباد- معاون هماهنگ كننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از برگزاري 60 ويژه برنامه به مناسبت ايام دهه مبارك فجر توسط كميته بسيج خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا سرهنگ 'علی‌حسین پازدار' در تشریح برنامه های سپاه لرستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار داشت :در راستای برگزاری برنامه‌های دهه مبارك فجر در لرستان دو كمیته در حوزه نیروهای مسلح و بسیج در ستاد دهه فجر استان تشكیل شده است.

وی با بیان این‌كه مسوولیت كمیته بسیج بر عهده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) استان گذاشته شده بیان داشت :برنامه‌های متنوع و ویژه‌ای برای دهه مبارك فجر از سوی این كمیته تدارك دیده شده است.

معاون هماهنگ كننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود:در ایام الله دهه فجر انقلاب 33 برنامه در مركز استان و مابقی در شهرستانها برگزار خواهد شد.

سرهنگ پازدار با اشاره به برخی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این دهه گفت: دیدار با خانواده معظم شهدای استان، اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به مناطق محروم ، غبار روبی قبور مطهر شهدا و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه‌های كمیته بسیج در این ایام است.

وی گفت: همزمان با یوم الله 22 بهمن كاركنان نیروهای مسلح استان و بسیجیان همگام با دیگر اقشار مختلف مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شركت خواهند كرد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ، برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منكر در خرم آباد ، ویزیت رایگان بیماران در مراكز درمانی سپاه ، ارتش و نیروی انتظامی ، تجلیل از بازنشستگان نیروهای مسلح ، برگزاری شب شعر و خاطره و برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج طلاب از دیگر برنامه های تدارك دیده شده توسط كمیته بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان است .

648/ 630