۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۴:۵۸
کد خبر: 80140471
T T
۰ نفر
همكاري دستگاه ها براي كار تبليغي مناسب، راهكار مقابله با تهاجم فرهنگي است

شهركرد - نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد، همفكري دستگاه هاي فرهنگ ساز براي كار تبليغي و فرهنگي مناسب را از راهكارهاي مقابله تهاجم فرهنگي و اهداف پليد دشمن عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام' محمدعلی نكونام گلپایگانی' عصر شنبه در نشست شورای عالی تبلیغات و امور فرهنگی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: استفاده از روحانیان مجرب وكاردان در آستانه شروع اعزام مبلغان به مناطق محروم استان و فعالیت های تبلیغی آنان ضروری است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در این نشست با تبیین اهداف تشكیل شورای عالی تبلیغات و امور فرهنگی استان، افزود: مهم ترین وظیفه این ستاد، ساماندهی و افزایش هماهنگی دستگاه های متولی به منظور آموزش و اعزام مبلغان دینی به مناطق مورد نیاز چهارمحال و بختیاری است.

حجت الاسلام نكونام در ادامه این نشست بیان داشت: اقدامات و خدمات مطلوبی در سطح كلان در كشور و استان به منظور محرومیت زدایی از چهره كشور در حال پیگیری و انجام است كه به دلیل نبود هماهنگی و انسجام لازم بین بخشی، خروجی مطلوب و ایده ال ندارد.

امام جمعه شهركرد، افزایش فعالیت و همكاری بین بخشی سازمان ها و تعامل آنها با یكدیگر در انجام امور را خواستار شد و تشكیل جلسات انس طلبگی در چهارمحال و بختیاری را از ضروریات كار تبلیغی ذكر كرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پایان، لازمه تبلیغ خوب و اعزام مبلغان به مناطق محروم و كمتر برخوردار استان را، داشتن شناسنامه تبلیغی مناسب از محل اعزام عنوان كرد.

547/