۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۸:۵۷
کد خبر: 80517368
T T
۰ نفر
مديركل ورزش:انتخاب رئيس جديد هيات فوتبال مازندران وجاهت قانوني ندارد

ساري – مدير كل ورزش و جوانان مازندران گفت : برگزاري مجمع انتخابات هيات فوتبال مازندران غيرقانوني است و انتخاب رئيس جديد هيات هم وجاهت قانوني ندارد.

' احمد سعادتمند ' روز یكشنبه پس از برگزاری مجمع انتخابات هیات فوتبال و مشخص شدن نتیجه آن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : دلایل غیرقانونی بودن برگزاری این مجمع را به رئیس فدراسیون فوتبال اعلام كردیم و انتظار داشتیم مانع از برگزاری آن شود.

وی گفت : حضور افراد بازنشسته كه بر خلاف نص صریح قانون است ، دلیل اصلی مخالفت اداره كل ورزش و جوانان مازندران با برگزاری این انتخابات بود.

مدیر كل ورزش و جوانان مازندران افزود : نماینده اداره كل در نشست امروز غیرقانونی بودن انتخابات را با استناد به موارد قانونی اعلام كرد ، اما برگزار كنندگان مجمع بدون توجه به این هشدارها ، انتخابات را برگزار كردند.

سعادتمند گفت : جلوگیری از حضور افراد بازنشسته فقط منحصر به فوتبال نیست و در تمامی رشته ها از حضور افراد بازنشسته جلوگیری خواهیم كرد.

وی افزود : علاقه فراوانی به استفاده از ظرفیت 'غلامرضا بهروان ' رئیس هیات فوتبال مازندران داریم اما به دلیل مخالفت قانون با حضور ایشان به عنوان رئیس هیات ، از همكاری با ایشان معذوریم .

انتخابات ریاست هیات فوتبال مازندران با حضور رئیس فدراسیون فوتبال امروز در ساری برگزار و بهروان برای چهار سال دیگر به این سمت انتخاب شد .

' هاشم جمشید پناه ' معاون فنی و ورزشی اداره كل ورزش و جوانان مازندران كه به عنوان نماینده این اداره كل در نشست حضور داشت ضمن مخالفت با برگزاری انتخابات پیش از رای گیری در اعتراض به بی توجهی به درخواستش نشست را ترك كرد.

33 تن از 42 عضو حاضر در مجمع انتخابات هیات فوتبال مازندران در این نشست به بهروان رای دادند و به این ترتیب وی برای پنجمین بار پیاپی دیگر رئیس هیات فوتبال مازندران شد.

در مجموع هفت نفر برای این سمت نامزد شده بودند كه چهار نفر پیش از رای گیری به نفع بهروان كناره گیری كردند.ك/3

7331/1654