۱ تیر ۱۳۹۴، ۹:۰۳
کد خبر: 81655101
T T
۰ نفر
كتابخانه تخصصي مهدويت در لرستان راه اندازي مي شود

خرم آباد-ايرنا-مدير بنياد مهدويت استان لرستان گفت :كتابخانه تخصصي مهدويت در لرستان راه اندازي مي شود.

حجت الاسلام سيدمحسن موسوي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : تاكنون سه هزار نفر در لرستان به عنوان مهدي ياور در سامانه بنياد عضو هستند.



وي با اشاره به اينكه علاقه مندان مي توانند با مراجعه به پورتال جامع مهدويت در اين سامانه ثبت نام كنند ،اظهار داشت : علاقه مندان مي توانند از ساير امكانات سايت از قبيل كتابخانه مهدوي، شركت در مسابقات، مخزن سؤال مهدوي و پاسخگويي به شبهات بهره مند شوند.

وي تصريح كرد : بنياد فرهنگي حضرت موعود (بنياد مهدويت) در استان لرستان از سال 85، رسماً فعاليت خود را آغاز كرده است كه با رويكرد آموزشي و فرهنگي همچنان به تربيت و جذب مهدي ياوران مي پردازد.

حجت الاسلام موسوي با اشاره به اينكه در اين راستا كارگاه هاي آموزشي در قالب دوره هاي مقدماتي، تكميلي و تربيت معلم برگزار مي شود،افزود :بنياد مهدويت باهدف نهادينه كردن آموزه ها، معارف و فرهنگ مهدويت در جامعه و به ويژه آگاهي بخشي به نسل جوان فعاليت مي كند.

به گزارش ايرنا، بنياد فرهنگي حضرت موعود (بنياد مهدويت) در استان لرستان از سال 85، رسماً فعاليت خود را آغاز كرده است كه با رويكرد آموزشي و فرهنگي همچنان به تربيت و جذب مهدي ياوران مي پردازد و دانش پژوهان پس از شركت در اين دوره هاي آموزشي و آزمون هاي مربوطه موفق به دريافت گواهي پايان دوره مي شوند.

7267/6001