۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۰۴
کد خبر: 81931992
T T
۰ نفر
كارخانه قند یاسوج پس از تعمیر به چرخه تولید بر می گردد

یاسوج-ایرنا- ریس سازمان صنعت، معدن و تجارت كهگیلویه و بویراحمد گفت: كارخانه قند یاسوج در حال تعمیر است و با اتمام فرآیند تعمیرات، چرخ فعالیت و تولید در كارخانه قند یاسوج به حركت در می آید.

به گزارش ایرنا رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت كهگیلویه و بویراحمد روز شنبه در حاشیه بازدید از كارخانه قند یاسوج با بیان اینكه طی هفته آینده تعمیرات خط تولید آغاز و حداكثر 45 روز به طول خواهد انجامید افزود: با اتمام فرآیند تعمیرات، چرخه فعالیت و تولید در كارخانه قند یاسوج به حركت در می آید.
دیودیده اظهار داشت: وارد نشدن شكر خام روند تولید را در یك بازه زمانی متوقف كرده كه به زودی و پس از پایان روند تعمیراتی، تولید در این كارخانه آغاز می شود.
وی گفت: رفع مشكلات این كارخانه در اولویت قرار گرفته و در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان تمامی تلاش ها برای برطرف كردن مشكلات این واحد انجام خواهد گرفت.
رئیس صنعت، معدن و تجارت كهگیلویه و بویراحمد در بازدید از كارخانه گروه صنایع غذایی كوبودنا نیز گفت: تنوع تولیداتی سبب شده كوبودنا به عنوان بزرگترین واحد صنعتی جنوب كشور در تولید نان های صنعتی مطرح شود.
دیودیده با بیان اینكه تولید آزمایشی در كوبودنا با موفقیت انجام گرفته است افزود: در آینده ای نزدیك افتتاح رسمی با حضو مسولان كشوری و استانی انجام خواهد شد.
وی گفت: تولید نان های صنعتی در بحث مدیریت بحران و پدافند عامل از اركان اساسی بشمار می رود و كارخانه صنایع غذایی كوبودنا این نیاز استان و جنوب كشور را حل كرده است.
6110