۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸
کد خبر: 82109122
T T
۰ نفر

جاعل اسناد دولتي در كرمانشاه دستگير شد

۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸
کد خبر: 82109122
جاعل اسناد دولتي در كرمانشاه دستگير شد

كرمانشاه- ايرنا- جانشين فرمانده انتظامي استان كرمانشا، از شناسايي و دستگيري يك كلاهبردار ميلياردي كه اقدام به جعل اسناد اموال دولتي مي كرد، خبر داد.

به گزارش ايرنا، پايگاه خبري پليس روز يكشنبه به نقل از سرهنگ 'عليرضا مرزباني' اعلام كرد: در پي ارسال يك فقره پرونده از مراجع قضايي مبني بر اين كه فردي با ترفندهاي منحصر به فرد اقدام به كلاهبرداري مي كند، موضوع در دستور كار مأموران انتظامي اين استان قرار گرفت.
وي ادامه داد: در بررسي هاي انجام شده مشخص شد، فرد كلاهبردار با جعل اسناد اقدام به فروش اموال دولتي و اخاذي از طعمه هاي موردنظر خود مي كند.
جانشين فرمانده انتظامي استان كرمانشاه اظهار داشت: با هماهنگي مقام قضايي، متهم توسط رئيس كلانتري 22 بهمن و عوامل گشت كلانتري مربوطه دستگير شد و در تحقيقات با اقرار به جرم خود مبني بر اين كه با جلب اعتماد افراد و بعد از دريافت پول، اسناد جعلي اموال دولتي را به آنها ارايه داده است، اعتراف كرد.
سرهنگ مرزباني با بيان اين كه ارزش اين اموال بالغ بر 20 ميليارد ريال است، افزود: متهم به همراه اسناد جعلي كه اموال دولتي را شامل مي شد پس از تكميل تحقيقات، به مراجع قضايي معرفي و از آن طريق با صدور وثيقه 25 ميليارد ريالي، روانه زندان مركزي كرمانشاه شد.
7445/8066