۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۲۵
کد خبر: 82152326
T T
۰ نفر

چاقوبازی در كرمان به چاقوكشی و قتل انجامید

۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۲۵
کد خبر: 82152326
چاقوبازی در كرمان به چاقوكشی و قتل انجامید

كرمان - ایرنا - بازی ابداعی 11 جوان در كرمان با عنوان 'چاقوبازی' به قتل جوان 19 ساله انجامید.

به گزارش ایرنا بازپرس شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب كرمان روز یكشنبه در حاشیه بازسازی صحنه جرم این قتل گفت: تعداد 11 نفر از جوانان شامگاه 16 تیرماه در پارك مطهری شهر كرمان حین بازی ابداعی خود با عنوان 'چاقوبازی' براساس مشاجره لفظی یك نزاع دسته جمعی را رقم زدند.
ایمان شهسواری افزود: بازی ابداعی به این صورت بوده كه این افراد به صورت حلقه ای می نشستند و چاقوهای خود را به بالا پرتاب می كردند و چاقوی هر كسی كه با نوك به زمین نمی آمده وی در این بازی باقی می مانده و مابقی حذف می شده اند!
وی بیان كرد: از آنجا كه تمامی این افراد چاقو به همراه داشته اند و از سوی دیگر به دلیل مصرف مشروبات الكلی در حالت عادی نبوده اند، زمینه بروز جرم به خوبی بین آنها وجود داشته است.
وی با بیان اینكه تعدادی از این افراد تلاش كرده اند تا طرفین درگیری را از هم جدا كنند گفت: تمامی جوانان شركت كننده در این نزاع از خانواده های با سطح فرهنگی پایین بوده اند و به همین دلیل مقتول، اقدام به فحاشی كرده و این موضوع موجب تداوم درگیری شده بود.
بازپرس شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب كرمان
اظهار كرد: قاتل با یك ضربه به قسمت بالای بدن مقتول - حوالی استخوان ترقوه - وی را كشته است.
وی با اشاره به اینكه قاتل پس از وقوع قتل از صحنه متواری شده بود گفت: تمامی شركت كنندگان در این نزاع تا 72 ساعت پس از درگیری، دستگیر شده اند.
شهسواری خاطرنشان كرد: مقتول در صحنه جرم و قبل از رسیدن به مراكز درمانی جان خود را از دست داده است.
وی گفت: سه نفر از این جوانان در بروز این حادثه نقشی نداشته اند و بلافاصله پس از شروع درگیری محل را ترك كرده اند و دخالت مستقیم در نزاع نداشته اند كه این افراد به زودی آزاد خواهند شد.
وی ازود: قاتل این پرونده جوانی 22 ساله است كه به قتل اعتراف و در بازسازی صحنه قتل نیز شركت كرده است.
7440/3028