۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۴۹
کد خبر: 82418039
T T
۰ نفر
تجليل از دانش آموزان منتخب مسابقه هاي كشوري و استاني قرآن در رشت

رشت - ايرنا - مراسم تجليل از دانش آموزان منتخب مسابقه هاي كشوري و استاني قرآن كريم، عترت و نماز روز دوشنبه در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در اين مراسم 61 نفر از دانش آموزان منتخب مسابقه هاي كشوري و استاني قرآن كريم ناحيه يك رشت ويژه (سال تحصيلي 95 - 94) با حضور مهدي حاجتي مديركل آموزش و پرورش استان گيلان تجليل شدند كه از اين تعداد، 43 نفر برگزيده كشوري هستند.
ايجاد انگيزه بيشتر در دانش آموزان و آشنايي با آموزه هاي اسلامي و قرآني از اهداف تجليل از دانش آموزان برگزيده در مسابقه هاي قرآن، عترت و نماز از سوي آموزش و پرورش استان گيلان عنوان شد.
مديركل آموزش و پرورش استان گيلان در اين مراسم در سخناني با تاكيد بر ضرورت بهره مندي از آموزه هاي قرآني گفت: تعاليم ديني و قرآني در مدارس مورد توجه است كه اين تعاليم نقش مهمي در هدايت دانش آموزان دارد.
مهدي حاجتي افزود: مراكز آموزش و پرورش مكاني براي كشف و پرورش ظرفيت ها و توانمندي هاي دانش آموزان به ويژه استعدادهاي قرآني است.
وي با بيان اين كه فعاليت هاي قرآني در آموزش و پرورش مورد توجه است، اظهار داشت: برگزاري مسابقه هاي مختلف قرآن كريم از سوي معاونت فرهنگي و پرورشي نشان از توجه به آموزه هاي قرآني در مدارس است.
مديركل آموزش و پرورش استان گيلان با تبريك گراميداشت دهه مبارك فجر و سي و هشتمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي بيان داشت: مردم به رهبري امام راحل در پيروزي انقلاب اسلامي نقش پررنگي داشتند.
بيش از 375 هزار دانش آموز در استان گيلان تحصيل مي كنند.
خبرنگار: شادي خورشيدي سدهي ** انتشاردهنده:نصراله ابراهيمي
7286/6070