۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۲۷
کد خبر: 82446313
T T
۰ نفر
شناسايي 122 واحد متخلف در بخش هاي عرضه كالا ،خدمات و گردشگري درگيلان

رشت- ايرنا- مديركل تعزيرات حكومتي گيلان از شناسايي 122 واحد متخلف در بخش هاي عرضه كالا ، خدمات و تاسيسات گردشگري در استان طي يك هفته نخست ماه جاري خبر داد .

رضا قشلاقي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به اجراي طرح نظارتي تعزيرات در استان از اول اسفندماه افزود: از ابتداي شروع اين طرح تا هفتم ماه جاري ؛ 497 واحد عرضه كالا و خدمات در بخش هاي كالا، خدمات و تاسيسات گردشگري مورد بازرسي و نظارت مشترك قرار گرفت.
وي گفت: با بازديد از واحدهاي ياد شده ، 122 واحد متخلف شناسايي و براي رسيدگي به شعب تعزيرات حكومتي استان ارجاع شد.
وي يادآورشد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال نو و بدنبال آن افزايش تقاضاي خريد از سوي شهروندان و احتمال سوء استفاده برخي از سودجويان اولويت اصلي دستگاه هاي نظارتي ، تشديد بازرسي ها برمراكز عرضه كالا و خدمات است.
قشلاقي گفت: طرح تشديد نظارت از ابتداي ماه جاري در سراسر استان با حضور نمايندگان تعزيرات حكومتي ، بازرسان صنعت ، معدن و تجارت و اتاق اصناف و كارشناسان مراكز بهداشت ، دامپزشكي ، اماكن و ميراث فرهنگي و گردشگري استان در حال اجرا است.
به گفته مديركل تعزيرات حكومتي گيلان ؛ از اول اسفندماه رئيسان شعب تعزيرات حكومتي نيز در تيم هاي نظارتي حضور مي يابند و در محل كشف تخلف با متخلفان برخورد خواهد شد.
طرح نظارتي تعزيرات در 2 مرحله اجرا مي شود ، مرحله نخست اين طرح از اول اسفندماه شروع شده و تا پايان ماه جاري ادامه دارد و مرحله دوم اين طرح نيز از اول فروردين ماه سال 96 آغاز و تا سيزدهم فروردين ماه تداوم مي يابد.
كنترل و نظارت بر واحدهاي عرضه همچون فروشگاه هاي زنجيره اي ، شركت هاي پخش ، قنادي ها ، آجيل و خشكبار ، واحدهاي پذيرايي و اقامتي ، تفريحي و زيارتي حمل و نقل درون شهري و برون شهري ، ميادين ميوه و تره بار ، جايگاه هاي سوخت ، مراكز درماني و بهداشتي ، آرايشگاه هاي زنانه و مردانه ، واحدهاي ارائه خدمات از جمله خشكشويي ها و قالي شويي ها و عرضه كنندگان لوازم خانگي ، مبلمان ، لوستر و پوشاك از مهمترين اولويت هاي طرح نظارتي ويژه نوروز تعزيرات در استان است.
خبرنگار: مريم سليماني ** انتشار : نصراله ابراهيمي
7296/6070