۸ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰
کد خبر: 82476078
T T
۰ نفر

ترافیك سنگین در جاده های همدان

۸ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰
کد خبر: 82476078
ترافیك سنگین در جاده های همدان

همدان - ایرنا - جانشین پلیس راه استان همدان گفت: افزایش ترددها با نزدیك شدن به موج دوم مسافرت های نوروزی موجب سنگین شدن ترافیك در جاده های برون شهری این استان شده است.

سرهنگ سعید اسماعیلی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اینك آزاد راه همدان - ساوه، گردنه دخان و جاده همدان - كرمانشاه حد فاصل جنت آباد از ترافیك بالایی برخوردار هستند.
وی با ذكر اینكه میزان تردد از آغاز طرح نوروزی تاكنون 24 درصد افزایش داشته است بیان كرد: بیش از پنج میلیون دستگاه خودرو از جاده های برون شهری این استان در این مدت زمان تردد كردند.
جانشین پلیس راه همدان اضافه كرد: 120 تیم پلیس راه از آغاز طرح نوروزی اقدام به برقراری ایمنی عبور و مرور در جاده های برون شهری این استان می كنند.
سرهنگ اسماعیلی یادآوری كرد: چهار سانحه رانندگی در جاده های ملایر، تویسركان سه راهی سرخ آباد و همدان - تهران در 24 ساعت گذشته رخ داده است.
وی افزود: 2 مورد از سوانح برخورد خودرو با كامیون و 2 مورد دیگر واژگونی وسیله نقلیه بوده است كه در این سوانح چهار تن مجروح شدند.
وی گفت: آمار واژگونی در جاده های این استان در آغازین روزهای سال جدید به علت بارندگی و لغزنده شدن سطح جاده به یكباره افزایش یافت ولی هم اینك این آمار فروكش كرده و 30 درصد از كل سوانح را به خود اختصاص داده است.
طرح نوروزی پلیس از 25 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا